Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 6 Plus i din BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: iPhone 6 Plus i din BMW.

iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4703

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
iPhone 6 Plus i din BMW.

Nu kommer det nok ikke bag på ret mange mennesker at der er rigtig mange af BMW ejere der også bruger iPhone i bilen også. Her i firmaet var jeg heldig at få fat i den helt nye iPhone 6 plus da der var en der havde købt den som mente at den var for stor. til forskel fra nummeret mindre som har en 4.7 tommer skærm imod plussen 5.5 tommer skærm. Bevares den er stor men til gengæld har den altså nogen total smarte funktioner.

Det er det vi skal se på her i dette indlæg. Vi ser også på hvordan den nye iPhone 6 plus passer i vores armlæn hvor vi har været vant til at købe en snap in adapter.

Som altid ville det være rart at høre hvad din holdning, og ikke mindst om du synes den nye iPhone 6 plus er for stor eller hvilken en af de nye iPhone modeller køber du? Eller køber du slet ikke Apple produkter. Kom frem med din personlige en holdning.

BMW_iPHONE.1Medium.JPG

Bare ved at lægge sine iPhones på sædet kan man se at der er en stor forskel på en iPhone 5s og den nye iPhone 6 plus.

BMW_iPHONE.3Medium.JPG

Der er ingen problemer med at have sin iPhone 5s imellem forsæderne eller måske rettere der hvor der kan tilkøbes en såkaldt snap in adapter.

BMW_iPHONE.4Medium.JPG

Her er det den nye iPhone 6 Plus der er lagt derned og her kan man hurtig se at der ikke kommer en snap in adapter til den model, for den er ganske enkelt for stor til at være der. Men man kan vælge som jeg at sætte sit USB stil manuelt i sin iPhone 6 plus for så kan man godt vælge denne iPhone model.

BMW_iPHONE.5Medium.JPG

Det er en super fed og ikke mindst skarp skærm der er på den nye iPhone 6 plus og jo den er stor men mon ikke man vender sig til det også. Det er jeg overbevist om.

BMW_iPHONE.6Medium.JPG

Lige når man sammenligner den nye iPhone 6 plus med en iPhone 5s er den kæmpe stor i forhold, men man vender sig hurtigt til størrelsen. Eller rettere man bliver langsomt men sikkert overbevist om at det med at siderne er større og nemmere at læse er en ret smart detalje. Her på billedet er iPhone 6 plus ved at forsvinde ud af billedet.

BMW_iPHONE.7Medium.JPG

Selvom der er så stor en forskel på iPhone 5s og den nye iPhone 6 plus er den nu ret nem og betjene og det med at have den i lommen er heller ikke noget problem..

BMW_iPHONE.8Medium.JPG

Lad os prøve at sammenligne en hjemmeside som den vises på en iPhone 5s og det er netop det du ser her på billedet.

BMW_iPHONE.9Medium.JPG

Men en iPhone 6 plus ser man tydeligt at det er nemmere at se hvad der står på skærmen, for her kommer der større bogstaver frem.

BMW_iPHONE.10Medium.JPG

Dette med at man vender skærmen om og nu har sine Apps vendt rundt og større end man er vant til er nu også en ret smart funktion.

BMW_iPHONE.11Medium.JPG

Sådan ser det ud når man skal tjekke sine e-mails på den nye iPhone 6 plus.

BMW_iPHONE.12Medium.JPG

Når man skal svare på en e-mail eller skrive en ny er der nu kommet fuldt tastatur og det er en hel del nemmere og ikke mindst hurtigere at skrive på end det gamle.

BMW_iPHONE.13Medium.JPG

Kameraet på en iPhone 6 plus er nu i fuld HD og det kan man sagnes se forskel på fra den gamle iPhone og den lille nye iPhone 6 for på en plus model er kameraet og batteritiden bedre.

BMW_iPHONE.16Medium.JPG

Når man har lagt sin iPhone 6 plus ned i rummet og selv tilsluttet stikken i telefonen kan man godt lukke låget på armlænet, så det bliver ikke noget problem såfremt man ønsker den nye iPhone 6 plus sat op til sin BMW.

BMW_iPHONE.17Medium.JPG

Funktionen med BMW Connected er det samme som vi kender og skulle jeg nævne en forskel er det måske hastigheden på skift af musiknummerer der ligger på iPhonen. Men det tror jeg skyldes at der er en hurtigere processor i den nye iPhone. Ellers er der ikke meget forskel på brugen i en BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 2 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4717

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hej hej

jeg har jo også været ude og shoppe dog "bare" en 6'er 4,7" hvilket er alt fint til mig...

må sige det er en fed telefon, kom fra en 5'er hvor kameraet, og batteriet var stået af... så er det jo næsten som at sætte sig ind i sin BMW det fungere bare efter at have lagt backup'en ind på den nye...

jeg er helt oppe og køre over batteriet på den nye normalt på min gamle skulle den oplade HVER aften.....men men men den nye har holdt næsten 2 døgn uden opladning og det er med samme brug som jeg havde med min 5'er vi snakker lidt sms, opkald og musik samt div apps...ikke noget vildt surf...

så jeg er alt i alt en meget tilfrds iphone kunde "so fare" håber ikke der er for mange børne fejl men så tager vi dem derfra i så fald...

ses KAP
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4718

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kap.

Jeg har slet ikke set en almindelig iPhone 6 endnu men jeg ved at Roos lige har købt sådan en lillebror også Jeg er i 7 sind med hensyn til størrelsen. Det kræver vel i grunden også at man har noget at sammenligne med. Men super du er glad for din nye iPhone 6

Hvad har i andre købt, eller springer i over?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Roos

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4719

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har, ganske rigtigt, også købt mig en 6'er... Jeg har godt nok også været i tvivl om det skulle være en 6 plus eller ej, men endte med at vælge den lille, da den passer bedre til mit typiske brug.

Plus-modellen har nogle features jeg rigtig gerne vil have haft; Optisk billedstabilisering i særdeleshed, men også den høje opløsning på skærmen og det store batteri.

Jeg bruger meget min telefon med én hånd, og det endte i sidste ende med at gøre udslaget, for det kan jeg ikke med den store model, i hvertfald ikke uden en ret stor risiko for at tabe den. Det er muligvis en vanesag, men nu prøver jeg den lille

Jeg opgraderede fra en 5S, og er meget tilfreds. Synes det er en super lækker telefon, og er fobløffet over hvor hurtigt den fik min gamle til at se klodset ud Jeg har ikke haft den længe nok til at kommentere på batterilevetiden, men det ser fornuftigt ud, og alene billedkvaliteten fra 6'erens kamera har været grund nok til opgraderingen.

Nu er jeg ret glad for Apples "økosystem" og har været tilfreds Applebruger i mange år, men skal da lige anerkende at der findes nogle rigtigt lækre android telefoner derude! Kiggede selv lidt på OnePlus One, og CyanogenMod, som virker ret lækkert, og som stadig holder opensource fanen højt...
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4721

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
jeg springer over.
pæne telefoner
men jeg er ikke pjattet med den måde telefonerne fungere på, har man først set glæden ved android er der for mange ting der mangler i de æble produkter.
og så kan jeg simpelthen ikke døje tanken om at skulle hænge på
itunes. konens 5s og vores ipad har adskellige gange været på vej i containeren pga. det
SK.. program

men sådan er vi jo så forskellige.

jeg har pt. en HTC ONEM8

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4722

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu skriver du at der er for mange ting man må undvære med æbleprodukter? kan du nævne nogen af de ting du mener man siger nej til eller mangler...

Jeg må dog medgive dig at iTunes er noget tungt gammelt software at bruge. Et godt eksempel er at jeg skulle have taget en kopi af min gamle Iphone 5s og så have lagt det over på min nye Iphone 6 plus og der kommer musikken ikke med over, da det er lagt på en anden maskine. Der burde man ved hjælp at sit Apple Id bekræfte at det er en selv der ønsker en total back up af sin iPhone.

Hr. Roos kikkede forbi med sin nye Iphone 6 og så lavede vi en sammenligning af de tidligere modeller af Iphone telefoner.

iPhonemodeller.Medium.JPG

På billedet ses fra venstre en Iphone 4s så en Iphone 5s den nye Iphone 6 og sidst men ikke mindst den nye Iphone 6 plus.

Motorolav3688vsiPhone.gif

Denne Motorola er nok den smarteste (telefon) jeg nogensinde har haft. Tænk den kunne kun ringe og det var i grunden også det jeg havde købt den til.
Sidste redigering: 11 år, 2 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Roos, Deljeh
Tid til at oprette siden: 0.32 sekunder