Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 6 Plus i din BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: iPhone 6 Plus i din BMW.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5048

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kære Jacob.

For at man kan bruge en Media adapter i sin BMW kræver det for det først at man har en fuld monteret Baseplate og har en Combox monteret i bilen. Dernæst er det stensikkert at man ikke fra sin IPhone 6 eller 5 kan trække lyd og video signaler ud. Det stoppede da man ændrede stikket fra det brede til det smalle stik, man benytter til sin IPhone idag.

Jeg ved at der er flere der har prøvet forgæves men selvfølgelig er der ændringer, men det er da bare at bestille en og prøve. Jeg mangler ikke nogen endnu. for jeg glemmer som skrevet min telefon hvergang den er placeret i den fo&*"#€%&ede holder.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5049

• Chbri
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn

Er der så mulighed for via sin iPod connect med 30 pin stik - via omformer - at benytte sin iPhone til afspilning igennem denne?
BMW E90 335D
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af Chbri.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5050

• jacobniell
Hej Kenn

Okay jeg læste bare at det som var krævet/ listet var:

Sachnummer / Part number: 84 21 2 348 584
Telefon Steuergerät: Combox
SA Voraussetzung: SA633 oder/or SA639 oder/or SA644
zusätzlich erforderliche SA: +SA6NF / +SA6NR

Er der nogen som har det nævnte oppe og køre eller har forbindelse til nogen som kender nogle der ved noget ;O)

Jeg har hørt et rygte om at man skulle kunne streame film (hvis man har combox) men kun gennem USB og ikke via snap-in ved ikke om det er rigtigt heller?

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5053

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er helt sikkert at man ikke kan streame film ved hjælp at et USB stik. Det er derfor vi monterede den føromtalte Baseplate i bilen.

Men det er vigtigt at man holder sig for øje at denne snap in adapter KUN er til biler med det nyere CIC navigationssystem samt en Combox monteret og IKKE til biler med CCC eller MASK. Det står der flere steder på nettet at det gør. Men

Husk nu på at selvom det står skrevet på nettet, er det langtfra altid rigtigt
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5054

• jacobniell
Yep jeg er helt med på man skal have CIC med Combox, og at Comboxen enten skal være media eller telematic og ikke Combox GPS.

Vil det sige at alle nyere CIC systemer ikke kan vise film via snap in eller USB?

Kan man med det sidste nye system NBT streame film via snap in eller USB?

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5056

• PeterE
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Du kan godt streame film fra usb med NBT system
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder