Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 6 Plus i din BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: iPhone 6 Plus i din BMW.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5039

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det er fuldstændig som Mr. B ganske rigtigt skriver at den kun kan lade og intet andet. Alt hvad der hedder Media forsvandt sammen med Iphone 4 i bilen.

Jeg har monteret fuldt Baseplate til en Snap In adapter som virkede upåklageligt med min Iphone 4S, Der kunne jeg afspille lyd og sågar også video. Så kom Iphone 5 og så kom der en holder i som skulle kunne det samme. Den kunne kun lade telefonen og ikke engang afspille lyden mere.

Personlgt skal jeg ikke ud og investere i en holder til min Iphone 6+ jeg bruger min plade som jeg har monteret mit stik i. Det er i min optik dyrt for en simpel ladeløsning, som jeg kan gøre ved at sætte stikket i USB tilslutningen.

Så lad være med at sætte forventningerne op til at det bare spiller. for det er kun ladning.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5040

• Chbri
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn

Er der en anden mulighed, altså uden snap-in adapter, hvorpå man kan få mulighed for at overføre lyd via iphone 6 til sit CCC modul?

Christian
BMW E90 335D

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5041

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det kan gøres ved hjælp af en AUX-in løsning ( gælder også for biler med M-ASK altså ikke kun for biler med CCC ), mini-Jack stik du sætter ind i din iPhone , så vælges AUX-in i Menüen , og du betjener play lister etc. så på din iPhone direkte , denne løsning kan laves så der lades på telefonen samtidig.

Mvh
BenAnd
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5043

• jacobniell
Hej Kenn

Disse snap in adaptorer kaldet "Media" sælges i Tyskland, vil det stadig ikke kunne lade sig gøre med dem?

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af .

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5044

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu kan jeg intet se på linket. Men jeg er ret overbevist om at man ikke kan bruge dem til Media. Der er leveret en fuld monteret Baseplate i en BMW E70 altså en X5. En baseplate er den bund som man sætter en snap in adapter ned i. Så det er ikke BMW der har ændret deres protokol men Apple der ganske enkelt har ændret deres stik i bunden og samtidigt, hvilken funktioner man skal kunne bruge.

Den Adapter som Hedder Media er den samme som den jeg har købt, og der kan jeg kun lade telefonen op.

Men det er jo ganske nemt, for tror man ikke på det skrevne, er det da bare at købe den.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 9 måneder siden #5046

• jacobniell
He... he

Jamen jeg købte den gerne hvis jeg vidste den virkede, men jeg synes bare det skulle være mystisk hvis BMW har reduceret mulighederne for media afspilning (lyd og billede) i forhold til hvad der kunne lade sig gøre med den gamle Iphone 4
Link skulle være opdateret, og ja jeg ved godt det er en dyr sag for at få media, men hvis det virker så ville det da være fedt.
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af .
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder