Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 6 Plus i din BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: iPhone 6 Plus i din BMW.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4732

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er ved at udvikle sig til en spændenden tråd. Nu sad jeg i går og lagde alle mine musik nummerer over på min MAC computer da jeg har givet op på min PC i firmaet. Jeg tror jeg har brugt over 10 timer på at få det til at spille. Med at spille mener jeg at jeg ikke har hele mit album bibliotek fyldt med album der kun indeholder en sang i hvert.

Cd'er som jeg har lagt over på min harddisk med album cover kommer der cover på men alle de albums som jeg havde på min Iphone 5s kom der ikke cover på når de blev lagt ind på min nye Iphone 6 plus.

Det er morsomt at tænke på at jeg nogle måneder siden havde en rigtig god ven på besøg hjemme og der sad vi og talte om Apple produkter og han har en IPod touch som han havde opdateret og nu havde han ikke album cover på hans albums. Jeg var sikker på at han havde gjort et eller andet forkert, men jeg kunne se på ham at han var lidt træt af hans Apple produkt så tænkte kun tanken.

Han er en mand som går meget op i at alle hans musikplader og ikke mindst hans billeder ligger som en perler på en snor. Så nu forstår jeg til fulde den frustration som han render rundt med efter timers kamp med ITunes.

så kom ind i kampen og fortæl hvordan du har løst det eller om du ganske enkelt har givet op.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4733

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
OK, det lyder udfordrende! Lader til at I har prøvet alle de gængse tricks, og med din kammerat burde det kunne lade sig gøre at fikse. iTunes er absolut ikke mit stykke favorit software, heller ikke på Mac, men der har dog altid været en god forklaring på de problemer jeg har mødt, og jeg har altid fået det til at virke...
i3 REx 2014

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4734

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
mht. musikken er det klaret ved hjælp af spotify.
der er alt det musik man ønsker både i "løsvægt" og på albums.
det kan hentes og slettes som det passer en så man ikke er afhængig af stabil
internet forbindelse.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4735

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
please skrev:
der er ingen musik på telefonen. det er et helt andet problem vi heller ikke har kunne få løst.
der er masser af musik i itunes, men når man "trækker" det over på telefonen vil den slet ikke kendes ved det.

som sagt har jeg en kammerat der arbejder ved apple og som selv mener han har styr på det der itunes, og han måtte opgive.

Til Kenn:
okay på den måde, smart min næste bmw må have CIC

Kan vi få nummeret til din kammarat som arbejder ved Apple, så skal han få kærligheden at føle

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Håber det løser sig, for det er da for tåbeligt at man skal bruge så meget tid på noget der burde være ligetil.
Sidste redigering: 11 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 10 måneder siden #4994

• Chbri
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Ud fra erfaringer osv, er der så nogen, der har et kvalificeret bud på, hvornår en snap in adapter til den alm 6'er kunne være på trapperne?

Mvh
Christian
BMW E90 335D

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 10 år, 10 måneder siden #5000

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det er ifølge min leverandør noget der stadigvæk kun er på vej. Tror ikke der er nogen der ved det med sikkerhed, desværre.
Tid til at oprette siden: 1.53 sekunder