Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

At benytte sig af gratis rådgivning.?
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: At benytte sig af gratis rådgivning.?

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 11 måneder siden #511

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Tirkov

Tak for de pæne ord , ja den bedste "reklame" er og bliver tilfredse kunder

Mvh
BenAnd/Ringkøbing ( Westjylland )

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 11 måneder siden #527

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Kender helt klart følelsen... Mit arbejde er indenfor IT og der oplever jeg ofte at "man lige" skal høre om ikke jeg kan hjælpe med det ene og det andet... Men, uanset om det er en lille eller stor opgave, så tager det tid og viden... Den viden jeg har, har jeg oparbejdet over et meget langt tidsrum og selvfølgelig koster det at trække på netop den erfaring.

At jeg så selv engang imellem falder i og giver en hjælpende hånd, det er noget jeg selv skal arbejde på... Men helt klart, så skal tid og viden respekteres... Dog er byttehandler gode engang imellem

/S

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 11 måneder siden #554

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Der ikke andet end at sige verden er i en forandring som på nogen måder er gode og på andre mindre gode. Oplevede idag en kunde havde spurgt på en løsning og mente at det var for dyrt og det er man i sine gode ret til.

Så kom der en mail hvor han fortalte at hans gode kollega havde fundet en løsning på en Engelsk hjemmeside og så kunne jeg da bruge min tid på at forklare ham om det var noget værd, meldte ud at jeg kunne spørge min Danske leverandør om produktet og ville så vende tilbage med et svar, løsningen var en rigtig dårlig løsning og det var derfor den ikke var taget til Danmark da den ville gøre mere skade end gavn og det fortalte jeg selvfølgelig kunden.

Så er det jeg spørger mig selv? Hvad er grunden til at han beder mig om at undersøge noget for ham når han henviser mig til en udenlandsk hjemmeside, han kan da selv spilde sin tid på at finde svar men selvfølgelig svarer de ikke med det samme, så der ville det være fint at jeg brugte min tid Gratis til at undersøge for ham..

Moralen er at sige NEJ TAK til en dårlig forretning (Løsning) INDEN man siger ja for det er helt sikkert at fordi det skulle være billigt og ikke dur er det mig der er en idiot og det er så også ok for det synes han sikkert også nu for svaret var og er NEJ TAK
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder