Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

At benytte sig af gratis rådgivning.?
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: At benytte sig af gratis rådgivning.?

At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 12 måneder siden #425

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
At bruge andres tid.

Har netop set et indslag om at handle sine varer billigst og folk ikke kan se noget galt i at man går ind i en forretning og bruger deres tid for så at gå hjem og finde det billigt i en webshop. Det finder folk er ganske naturligt og forbrugerrådet mener også at det er op til den forretningsdrivende at oppe sig.

Lad mig så spørge dem som finder det helt naturligt at bruge andres tid. ville du gå på arbejde og kun få løn for de produkter der kunne sælges denne dag for i mit tilfælde har jeg kun få timer til rådighed for at kunne betale min husleje værktøj barsel til ATP og alle mulige mere eller mindre vigtige ting for at dette samfund kan eksistere og det gør jeg gerne. Jeg modtager over 25 mails om dagen og svarer dem alle, ofte er det en der har en bil som har købt et produkt på nettet og nu skal have hjælp til montering eller ikke kan finde ud af at bruge det.

Jeg hjælper gerne folk med deres spørgsmål og for det ikke skal være løgn er jeg for nyligt blevet spurgt om ikke jeg kunne guide en montør i at montere et håndfri system i mandens bil da han ikke kunne finde ud af det. Selvfølgelig kommer jeg hjem efter en lang dag og sidder nu ved middagsbordet og kikker på min søde famille og siger. Jaaa der er ikke noget at spise idag for far har ikke tjent nogen penge men far har givet alle en god service...

Når huslejen skal betales og lys strøm telefon (som jeg også betaler for) værktøj computere internet adgang og alle andre udgifter skal betales er jeg seriøs glad for at kunne spotte en tidsrøver og ved du hvad. Led videre på nettet og jeg håber du en dag selv står på dit arbejde og kun får betaling for den tid som det er lykkes det firma du arbejder for, betal så dine udgifter og livets ophold for de beløb der bliver tilbage.

Hold op jeg føler nogen gange at jeg er fra en anden planet og der spilder man ikke andres tid eller tager noget fra andre som en selvfølge. 19 år så venter pensionen og det kan da kun gå for hurtigt for det er en fornøjelse at være erhvervsdrivende i dette samfund anno 2011.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 12 måneder siden af kenn.

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 12 måneder siden #427

• Skytten
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn Der har du nok ramt vores tid´s problem , hvor alle spare på deres egen tid ved at
"misbruge" alle andres, for kun at få deres egne problemer løst.
Prøv alle at kig på, hvad i selv koster og indtjener.

Som det siges klogt "der er intet der er gratis" !!!

Men Husk nu God Jul og Godt Nytår til alle, trods alt.
BMW M fan

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 12 måneder siden #428

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn m.fl.

Ak ja Kenn , det kender jeg jo også alt for godt til , mange sprøgsmål , meget lidt konkret , og i bedste fald et "tak" ( tit endda ikke engang det ).

Må tilstå at jeg personligt også er begyndt at "luse" ud i de henvendelser jeg får ( og jo , det er en del ) , dette da de fleste er fra folk der når det kommer til stykket ikke har råd ( eller at ønske at bruge de penge alligevel ) til de "projekter" de spørger til , om det er fordi BMW ejere er specielt "nærrige" skal jeg lade være u-sagt .

Mange spørgsmål er også spørgsmål der kommer ind under "mageligheds katogorien" , hvorfor da SELV bruge tid på at undersøge en ting ( ved BMW , Google etc. ) , hvis man nu kan få en anden til det uden beregning , meget mere bekvemt og tidsbesparende ikke ?

Så kære alle jer der så "gerne" vil men ikke har råd alligevel eller har forståelse for at min tid også har en vis værdi , lad venligst være med at spilde min tid , den har nemlig SAMME værdi som jeres , og min sofa skal altså også "overvåges" , min fritid kan jeg sagtens bruge på andet end ting der ikke føre til noget , andet end SPILD af min tid.

Så ønsker man min hjælp , så er den første forudsætning at man viser at man mener det alvorligt, at man selv har prøvet at gøre en indsats for at løse problemet , samt måtte være indstillet/villig til at betale , min viden er ligsom jeres ikke kommet til mig af sig "selv" , den har kostet mig tid og mange penge at opbygge , og dette over mange år , ligsom det udstyr som jeg i dag har at benytte mig af , jo heller ikke er noget jeg har fået "forærrende" af en rig onkel , BMW kobler jo heller deres tester på og laver programeringer og fejl-udlæsninger gratis.

Så "sum og sumarum" alt her i livet koster , lige fra købmandsvarene til ekstraudstyr til BMW'en , fra tøj til forlystelser osv. , så hvorfor forventer man så hjælp og rådgivning gratis ? , den lader vi så lige stå et øjeblik.........

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år, 12 måneder siden af BenAnd.

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 12 måneder siden #429

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvor er det i grunden super at læse at det ikke kun er mig der finder det (moderne) særlig smart at spilde folk tid blot fordi de har en viden om et produkt og så ikke tænker på at det enten er deres job eller en hobby de brænder for og derfor har invisteret en masse tid eller penge i.

Det har aldrig ligget til mig at tage andres tid som en selvfølge og da det falder mig naturligt at enten hjælpe folk fordi de har hjulpet mig eller forsøgt at hjælpe dem hvis jeg er blevet spurgt om jeg kender en der måske kan løse en opgave som de står og skal have løst.

Men jeg har netop set forsiden af medaljen igen og det er at der er så mange forskelligheder i den fantastiske BMW verden at man for at kunne undgå en masse spildtid eller helt må opgive en del projekter har været nød til at opføre sig som man selv ønsker at blive behandlet. Mr. B ved hvad jeg taler om her for vi har ofte drøftet løsningsmodeller og muligheder når vi har stået med håret i hånden fordi vi har revet det af i totter af spekulation over det bare ikke ville som vi mente det skulle.

Der er en lille håndfuld af menesker der virkelig ved noget om BMW i Danmark og heldigvis er de en del af et netværk jeg kan trække på og ringe til og de tager gladeligt telefonen (Tror jeg da) og bruger en del tid på at hjælpe og undersøge for mig og ikke mindst mine kunder som ofte får en direkte glæde af det også fordi deres projekt på bilen lykkes,og det selvom andre siger det ikke kan lade sig gøre.

Uden at nævne navne er de folk mere værd for mig end at have sparet en 100 kr. og lade dem sidde tilbage med en følelse af at være taget for givet.

Så BA JL MJ MP Tak fordi i altid står på spring til at hjælpe og aldrig skal i være i tvivl om at jeg værdsætter jeres tid og hjælp ganske højt og meget, for sammen gør os stærk og det betyder mere en lidt mønter på lommen og så stå alene på ved automaten fordi købmanden er lukket fordi ingen købte varer i hans lille forretning. fordi man blot kikkede på hans varer og gik hjem og betilte dem på nettet. for så er det for sent at tænke sig om....
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 12 måneder siden af kenn.

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 12 måneder siden #431

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Kan kun tilslutte mig Kenn og Mr. B. tanker. Har selv siddet i en virksomhed der udelukkende levede af salg, og der havde man netop samme problemstilling. Folk ville gerne høre/se og røre, men bagefter købte de på nettet da det var billigere.

Man skyder sig selv i skoen, for på et tidspunkt kan man bare ikke høre/se og røre, for så foregå alt på nettet, og så er vi først på den.

Jeg prøver så vidt muligt, hvis jeg er interesseret i noget og bruger folks tid, så køber jeg det også der. Ellers må jeg bruge tiden på nettet og undersøge alt det jeg mener jeg har behov for at kunne bestille på nettet, og ikke spilde folks tid.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: At benytte sig af gratis rådgivning.? 13 år, 11 måneder siden #510

• tirkov
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg forlanger at firmaer og kunder betaler mig for mine ydelser, så derfor skal mine levenrandører også betales for deres, hvis service og produkt matcher mine krav og den indgået aftale.

Jeg har handlet lidt med BenAnd fra Westjylland( Navi og fælge) og en del med Kenn (På grænsen til det bindegale:-) og deres service / produkt er second to none.

Derfor vil jeg gerne opfordrer folk til at betale for deres tid - De er ikke ublu og den er det værd.

En tilfreds kunde med en kommende meget lang udstyrsliste

Mvh - en glad 535d ejer
Tirkov

Og Kenn, du får IKKE mit rat med varme
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder