Hej Ulrick
Jeg er nu også blevet tidligere kunde hos Codan.

Det er et forsikringsselskab der fuldstændig har mistet forbindelsen til deres kunder. Jeg har kæmpet en brav kamp for at få dem i tale og desvære er min opfattelse at dem man taler med hos et forsikringselskab er studerne, som faktisk er fuldstændig ligeglad, de kikker på skærmen og så er der ikke mere at gøre for kunden.
Jeg blev kontaktet af 3 forsikringsselskaber hvor det ene var TopDanmark og IDL forsikring og så dem jeg valgte nemlig Alm Brand. Der fik jeg det bedste tilbud efter at have undersøgt lidt om kundetilfredshed på selskaberne.
Jeg kom til at betale kr. 8200 med 3600 i selvrisiko. ingen krav om sporring monteret i bilen, men det ville ikke være noget problem da det sidder monteret i bilen idag. Faktisk fik jeg så gode tilbud på alle vores forsikringer at jeg årligt sparer
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Jeg har engang mødt ender var blevet smidt ud af et forsikringselskab ( Jeg husker ikke hvilket ) men jeg huske hvordan han forklarede hvilke helvede det var at få et forsikringselskab til at tegne hans forsikringer efterfølgende. Det var noget med at de havde et register der registerede udsmidte forsikrings kunder. Var man havnet der var det op af bakke og få forsikringer efterfølgende. Han havde haft 2 skader indenfor et år.
Men jeg brugte en del tid på dette og må konstatere at det er endog en rigtig god timeløn der ligger lige der, så det kan i den grad betale sig at undersøge dette årligt eller hverandet.
Men det næste år er der ro på forsikringer for der kan de ikke stige til det dobbelte.
Forøvrigt velkommen til og super med dit input her.