Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Diesel eller benzin????
(0 viser) 
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Diesel eller benzin????

Sv: Diesel eller benzin???? 12 år siden #3597

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
Hey Doneb

jeg ligger og holder ca. 9 blandet måske lidt mindre ved meget start/stop kørsel omkring 12 motor vej med fartholder...

jeg har ikke haft nogen problemer andet end alm. velligeholdelse af bilen, og jeg har ikke skulle skifte "vanos" da min er model N52B30 altså den med 258hk den du kigger på har den "lille" mortor så den skal du nok også til regne lidt ekstra på litter frem for min

og tjek med vægtafgiften lyder rigtig nok mere min ligger til 2750,- halv årligt, hvis det nu var en diesel 320D er det jo nærmest samme pris men sådan er det og rulle fint, det koster lidt...

hva forsikring ang. ved jeg der er et meget fint afsnit på selv samme forum hvor det blevet diskutret tidligere, så er det bare at kigge lidt der...for det kommer altid an på hvor bor du hvor gammel og alt det der og ikke mindst hvem men kender...

held og lykke med den smid et billed når du har købt en:-)

KAP

Sv: Diesel eller benzin???? 12 år siden #3598

• doneb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jo tak tusind tak. ja den 320d jeg kiggede på er solgt nu så jeg tager det som et tegn og stikker snuden efter en seks cyllinderet række motor tror jeg sku egentlig også vil give mig en bedre følelse af at kører min bil jeg skal ud og se på en 330i e90 i weekenden, så må vi se om jeg forelsker mig den er bare uden udstyr, meeen så har jeg også lidt projekter at gå og rode med
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.81 sekunder