Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Kone bil?.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: BMW Kone bil?.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 7 måneder siden #2343

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så kom der Danske plader på BMW kone bilen.

BMW_KONEBIL_PLADER.Medium.JPG

Ville vente til den anden bil var solgt som min kone kørte i, og det tog under en time fra den var sat til salg. Så nu venter der nogle fantastiske ture i en fantastisk bil.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 6 måneder siden #2639

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu lovede jeg et billede hvor den sorte kant var skiftet, og selvfølgelig bør man i denne tråd også kunne følge monteringen med at udskifte det gamle CCC navigationssystem til det nye og meget hurtigere CIC som også blev monteret med Media adapter og Combox.

LINK til BMW Konebil CIC Media og Combox montering.

Min kone har nu haft bilen i en lille måneds tid og sidder ofte og fortæller om hvor lækker, og ikke mindst hvor glad hun er for sin nye BMW Konebil. Og alle dem som tror de skal overhale hende indenom, når hun holder for rødt. Der siger hun i dag som jeg altid har sagt. Ja tro på det. Og så kommer der en trucker Lis op i hende. Så det må være et spørgsmål om tid før hun får en fartbøde.
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Kone bil?. 10 år siden #5430

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu har vi så efterhånden haft vores BMW 120i aka BMW konebil i små 2 år. Udover almindeligt service og vedligehold har bilen bare kørt som en drøm. Desværre lider den under at den får lov til at køre en masse småture. Så nu har vi besluttet at vi sælger bilen.

Den er faktisk solgt og inden salget gennemføres helt skal vi have fundet en BMW I3 som er en REX model. Det betyder at den har en lille Hybrid motor som kan lade bilen såfremt man skulle løbe tør for strøm.

Jeg har valgt at jagte en brugt fordi dem der sælges i Danmark er fuldstændig blottet for udstyr. Det betyder så at vi kommer til at betale mere for en fuldt loadet brugt end for en skrabet ny. Jeg har skrevet til en der har en BMW i3 REX til salg. Så bliver det spændende at se hvad det ender med.

Mon ikke der kommer en beskrivelse herinde, det er jeg ret sikker på at der gør, om end i sin egen tråd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: BMW Kone bil?. 10 år siden #5431

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn,

Jeg har selv kørt BMW i3 i over et år og er meget tilfreds. Jeg vil opfordre dig til at melde dig ind i Facebook gruppen BMW i3 Danmark. Vi er lidt over 120 medlemmer og der er for tiden et par stykker der er igang med at købe brugt Rex. Både i Danmark og fra Tyskland.

HÃ¥ber at se dig i gruppen.

/Palle

Sv: BMW Kone bil?. 10 år siden #5432

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Palle.

Tak for indbydelsen. Men jeg er lidt lunken på lukkede grupper. Men jeg kikker ind men vil bruge mine erfaringer herinde. Jeg søger selv lidt rundt på nettet og der er ikke beskrevet ret meget om BMW i3.

Men godt at høre du også synes det er en god smart bil.

Sv: BMW Kone bil?. 10 år siden #5433

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Langt det meste foregår på et par lukkede grupper på Facebook. Den eneste grund til at de er lukkede er så ikke alt man poster og kommenterer på dukker op hos alle ens venner. Det er dejligt at kunne adskille sit BMW nørderi fra resten af ens lev på Facebook.

Men velkommen til. Jeg har "givet dig adgang"
Tid til at oprette siden: 1.32 sekunder