Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Kone bil?.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: BMW Kone bil?.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #1987

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey kenn

det lyder sku som en spædende tur, men det var sku da ærligt med den lille bmw ,ikke lige levede op til den ellers høje standart vi ellers er vant til:-)

hold en dejlig søndag og bedre held næste gang...

KAP

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #1993

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hvis du er frisk på en gul->hvid plade konvertering er min BMW 120d 3-dørs også til salg Kenn. Den har godt med udstyr og er kun fra 2008
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #2001

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Palle
Nu ved jeg godt du har din fine BMW E87 til salg, og den er i en rigtig fin stand. Og med ny kodet batteri.

Desværre er den en tak for dyr i forhold til hvad vi har råd til, for skulle vi købe en gulplade bil skulle vi have lavet den om til hvide plader.

Ved nærmere eftertanke er jeg faktisk også gået væk fra en Dieselbil som konebil. For den kommer til at køre mange småture og så er det rigtigt synd at man har en Dieselbil. Jeg har næsten en på hånden og den har hele pakken, med navigation og fuld elektriske sæder. Så håber jeg bare at den er i en bedre stand end den anden jeg kørte ned og kikkede på.

Tak for dit tilbud, og jeg ønsker dig held og lykke med salget, for det er en super fin BMW (konebil) du har dig.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #2026

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
SÃ¥ er projekt BMW konebil kommet et skridt videre.

Som tidligere nævnt er jeg gået væk fra at købe en Diesel BMW og derfor har jeg nu lavet aftale om at køre ned og kikke på en BMW 120i som har kørt 87,370 Km. og er årgang 2004.

Bilen er med fuld udstyrspakke og er med fuldelektrisk sportslæder sæder. Det har faktisk været ret tidskrævende at finde denne BMW for enten har de ikke automatgearkasse eller også mangler de xenon lygter. Osv. En af de ting som denne BMW også har af fordele er at den er med fuld læder kabine i Beige og så at sæderne er med memory.

Når nu denne BMW er fundet er det nemmere at komme over skuffelsen, ved at køre ned og kikke på en BMW E87 som slet ikke lever op til beskrivelser eller forventninger. Jeg er fuld klar over vi her taler om biler der er fra 2004 og som følge deraf ikke er nye biler. Men derfor må de jo gerne være velholdt og stå i en pæn stand.Og som det første kunne starte når man drejer nøglen.

Det med at lædersæder er kolde om vinteren og varme om sommeren er vi kommet let og elegant over, for jeg køber nogle termobukser til fruen om vinteren. Ej nu er der jo ikke så mange varme dage herhjemme at det er et problem, og så er sæderne jo Beige og ikke sorte. Jeg har faktisk hørt dette om de kolde og varme lædersæder før på værkstedet, og der klarede man det ved af have en pude liggende til at sidde på.

Efter der er lavet en aftale med forhandleren om at bilen er reserveret, er den fjernet alle steder fra og derfor er det desværre ikke muligt at lægge nogle billeder ind af bilen her. Men mon ikke der nok skal komme nogle billeder ind her på et tidspunkt. Og en henvisning til en menu hvor der bliver monteret BMW CIC navigation i bilen. Der sidder BMW CCC professionel navigation i bilen nu. Men jeg har bestilt et CIC system til bilen. Så det bliver nok den første BMW konebil med CIC navigation og Combox monteret i Danmark.

Meget mere om det senere.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #2030

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
SÃ¥ kom der en lille BMW E87 120i 1Serie som konebil.

Efter at have kørt til Tyskland for at se på en rigtig skodbil som konebil, som slet ikke levede op til det forhandleren lovede, fandt jeg denne her. en BMW E87 120I som nok har den største udstyrspakke jeg har set i en lille BMW 1 serie overhovedet.

Turen hjem foregik fuldstændigt smertefrit og faktisk kan jeg godt sige her at bilen fremstår faktisk alle steder som var den ny. Så Tyske Werner som var ene ejer og registrerede bruger der har haft denne BMW fra ny. Har passet og plejet den. Der er 3 steder der er nogle småridser indvendigt, ellers er den som ny.

BMW_KONEBIL.1Medium.JPG

Da det er vigtigt at man ikke skal kravle ind og ud af bilen, blev det som det ses en 5 dørs BMW.

BMW_KONEBIL.2Medium.JPG

Bilen er med indvendig Beige kabine som er i læder og med fuldelektriske sportsæder.

BMW_KONEBIL.3Medium.JPG

Bilen har kørt under 90 000 km. Og det kan man godt se den har, for alt fremstår som nyt og super velholdt inde i bilen.

BMW_KONEBIL.4Medium.JPG

Bilen har nogle meget små lak fej, men dem skal der nok komme styr på når den er blevet synet og toldsynes og den danske afgift er blevet betalt, så der er kommet Danske nummerplader på bilen.

Men se lige en udstyrspakke der er leveret med fra BMW fabrikken.

information på bilen.

Options (Udstyr) leveret fra BMW fabrikken.

Code Description (interface) Description (EPC)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel
S2CHA LM RAEDER STERNSPEICHE 142/MISCHB. BMW light alloy wheel, spider spoke 142
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S322A KOMFORTZUGANG Comfort access
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
S563A LICHTPAKET Light package
S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Rear-seat headrests, folding
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP
P7RPA ADVANTAGE PAKET Advantage package
P7RTA PAKET DYNAMIC + COMFORT Dynamic and Comfort package
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

Standard Udstyr.

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colour
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Window lifts,electric,front/rear
S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

Mere kommer senere.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #2031

• jacobniell
Hej Kenn

Tillykke med jeres nye bil, den ser jo super lækker ud ;O).

Kan se den er ganske godt fyldt op med udstyr, men jeg ved jo du går og "pønser" med at få CIC i bilen, det glæder jeg mig til at følge, da jeg også på et tidspunkt vil have det i min 1´er.

En ting som jeg er rigtig missundelig over du har fået i din, og som jeg savner rigtig meget i min lille 1´er er komfortadgangen! Når man først har vænnet sig til det i vores anden bil så er det altså skide irriterende at skulle finde nøglen frem fra lommen for at komme ind og starte

Hvis du vil have lidt fifs til hvad man med fordel kan opgradere bilem med, siger du bare til.

Endnu engang tillykke med den...
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af .
Tid til at oprette siden: 0.38 sekunder