SÃ¥ er projekt BMW konebil kommet et skridt videre.
Som tidligere nævnt er jeg gået væk fra at købe en Diesel BMW og derfor har jeg nu lavet aftale om at køre ned og kikke på en BMW 120i som har kørt 87,370 Km. og er årgang 2004.
Bilen er med fuld udstyrspakke og er med fuldelektrisk sportslæder sæder. Det har faktisk været ret tidskrævende at finde denne BMW for enten har de ikke automatgearkasse eller også mangler de xenon lygter. Osv. En af de ting som denne BMW også har af fordele er at den er med fuld læder kabine i Beige og så at sæderne er med memory.
Når nu denne BMW er fundet er det nemmere at komme over skuffelsen, ved at køre ned og kikke på en BMW E87 som slet ikke lever op til beskrivelser eller forventninger. Jeg er fuld klar over vi her taler om biler der er fra 2004 og som følge deraf ikke er nye biler. Men derfor må de jo gerne være velholdt og stå i en pæn stand.Og som det første kunne starte når man drejer nøglen.
Det med at lædersæder er kolde om vinteren og varme om sommeren er vi kommet let og elegant over, for jeg køber nogle termobukser til fruen om vinteren.

Ej nu er der jo ikke så mange varme dage herhjemme at det er et problem, og så er sæderne jo Beige og ikke sorte. Jeg har faktisk hørt dette om de kolde og varme lædersæder før på værkstedet, og der klarede man det ved af have en pude liggende til at sidde på.
Efter der er lavet en aftale med forhandleren om at bilen er reserveret, er den fjernet alle steder fra og derfor er det desværre ikke muligt at lægge nogle billeder ind af bilen her. Men mon ikke der nok skal komme nogle billeder ind her på et tidspunkt. Og en henvisning til en menu hvor der bliver monteret BMW CIC navigation i bilen. Der sidder BMW CCC professionel navigation i bilen nu. Men jeg har bestilt et CIC system til bilen. Så det bliver nok den første BMW konebil med CIC navigation og Combox monteret i Danmark.
Meget mere om det senere.