Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Kone bil?.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: BMW Kone bil?.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 10 måneder siden #1825

• jacobniell
Hej Kenn

Du er mere en velkommen til at få en tur i 1´eren, jeg må se om ikke jeg kan få tid til at kigge forbi, men lige pt, er jeg ret hængt op på arbejdet.

Vi snakkes

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 10 måneder siden #1829

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Det arbejde er noget være tidsrøveri. Men super venligt af dig at jeg må prøve en tur i din bil. Så du kikker bare forbi en dag så giver jeg kaffe.

vi ses
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 10 måneder siden #1831

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Nu er jeg også den heldig ejer af en BMW 120d. En vigtig ting hvis du planlægger at installere CIC navigation er at du er nødt til at skifte hele instrumentbrættet hvis du vælger en pre-lci model med foldeskærm til navigationen. Min bil fra 2008/10 er med den fast-monterede navigation som gør det langt nemmere at installere CIC da man blot skal udskifte computer og skærm.

Ellers kan jeg kun give Jacob ret i at man skal passe på med m-sport undervognen. Den er ret fast for at sige det mildt, og i kombination med 18" fælge og run-flat dæk er der ikke meget komfort tilbage. Til gengæld ligger den satme godt på vejen når der er fart på

I øvrigt er jeg helt enig i at 3-dørs modellen er længder pænere end 5-dørs, men den kom jo også først ved facelift i 2007. Hvis du kan vente til marts hvor jeg håber du skal skifte min rude og måske se på noget Dension er du mere end velkommen til at få en god prøvetur i bilen.

Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af PalleRaaa.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #1834

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Den ser smart ud den BMW 1 serie dog er en 2007 og frem meget bekostelig af en konebil at være. men det kunne være fint at prøve den også, så man har noget at sammenligne med i forhold til en årgang 2005.

Burde man ikke kunne skifte vippeskærmen ud med en CIC skærm uden at skifte hele instrumentbordet?.

Super med billederne, og vi snakkes ved når du er klar til det udstyr vi har skrevet om.

Tak for indspark.
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #1857

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Så fik jeg prøvet en tur i en BMW E87 altså en 1 serie og det var Jacob der kom forbi værkstedet, så jeg kunne prøve en tur i hans (Konebil) det var lige før det var min kone der skulle have været dernede også. Så kunne tøserne have snakket lidt sammen om konebiler.

Ej godt ord igen. Det var en utrolig rap bil at køre i og så er den meget nemt kørt. Selvfølgelig kan man godt mærke forskel på at køre i en 5 serie men jeg synes faktisk den kørte rigtig godt.

Efter turen blev der sparket lidt dæk og drøftet nogle detaljer.Super hyggeligt og Tak for prøveturen Jacob.

PS. Fik hørt min tyske leverandør om CIC navigation til en BMW E87 og de var meget sjældne, men kommer der nogle skadede ind, med CIC er det reseveret.

Kan jeg ikke få dig til at tage et billede af den Snap in adapter der sidder imellem forsæderne, og smide det herind. så kan jeg undersøge om der kan monteres en MEDIA snap in.

Sv: BMW Kone bil?. 12 år, 9 måneder siden #1869

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
SÃ¥ er der lavet kontakt til en forhandler som har en BMW E87 med stort set alt i udstyr.

BMW_E87_KONEBIL.JPG

Som det ses på billedet er den rigtig god udstyret, dog har den ikke lædersæder da min kære kone synes de er mega kolde om morgen og bliver meget varme om sommeren. Bilen køres på værkstedet og får opdateres alt software inden den bliver opgraderet med BMW CIC Navigation.

Når jeg får de 7 sidste ciffere i bilen VIN stelnummer lægger jeg en udstyrsliste herind også.

Det er lidt vildt at bilen ser så velholdt ud når man tænker på at bilen er fra 2004, det betyder jo også noget når der skal betales afgift for at få Danske nummerplader på bilen.
Tid til at oprette siden: 0.31 sekunder