Hej Kenn
Tillykke med din nye forstærker , godt at høre at du finder den bedre , personligt er jeg ikke enig med dig

, men det behøves vi heldigvis heller ikke at være , det er dog ikke noget vi kan få en lang dialog ud af som sådan , dette da det er subjektivt hvad/hvem's øre der høre ,bevars man kan fremlægge div. dokumentation på ydelser og frekvens områder , men i den sidste ende er det jo den enkeltetes oplevelse der er afgørende for hvad man vælger , og personligt vælger jeg klart Logic7 , dette hovedsagligt begrundet i at den byder på bedre indstillings muligheder end Individualen gør ( Logic7 = Koncert , Teater eller slukket ( liniær ) ) , hvor Individualen kun tilbyder Koncert ( sorround ) eller slukket , jeg bruger feks. udelukkende "Teater" når jeg høre/ser musikvideo'er , dette da lyden så kommer centralt fra ( fra området omkring skærmen ) hvilket giver en for mig at høre helt ud korrekt syns/lydoplevelse , med indstillingen i "Koncert" lyder/virker det feks. HELT forkert ( billedet i midten og lyden ude i siderne )
Og jo jeg har skam haft det monteret i min bil ( var nemlig også nysgerrig , idet det skulle være "så" meget bedre ) , men den "røg" s.. ud igen efter få dage , og for pokker hvor jeg nyder Logic7'eren i stedet for
Skal også siges at for mig spiller Logic7 rigligt højt.
SÃ¥ "hurra" for forskellighederne
NB: Det er forøvrigt skægt at følge med i jeres "nørderi" , men pas nu på ikke at falde over kommaer'ne
Mvh.
BenAnd