Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60 E61 Soft Close
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E60 E61 Soft Close

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 8 måneder siden #801

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej MR.B

Der er meget stille omkring mit projekt BMW Soft Close fordi jeg simpelthen ikke har tid til at få det monteret på værkstedet. Nu er det lykkes at finde de stik der skal bruges i dørene så mon ikke der kommer en serie billeder lige pludselig Du er den første der får det at vide når de sidder monteret i bilen.

Vil da lige benytte lejligheden til at videregive dig ros for din ombygning af kombi instrument fra orange til hvid. Det har bragt meget begejstring hos brugerne.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 1 måned siden #1442

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Ja så lykkedes det langt om længe også for mig at få monteret denne "eftertragtede" option i min E60

Tak til Bla. Holtz og Kenn for hjælp og stumper.

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år siden af BenAnd.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år siden #1448

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mr. B

Tillykke med dit kongelige udstyr Soft Close for det er super behageligt at have denne option i sin BMW. Og så har man altid noget at starte sin køretur med når man skal have nogen med ud at køre du skal ikke smække døren bare trække den til, og så lukker den knurrene motor døren ind. Uha det er også en fin ting at have på sin BMW.

Jeg skal til at undersøge Soft Close til en nyere BMW E63 645 som er en coupe og derfor har nogle meget store og lange døre som skal smækkes rimelig hårdt til for at lukke. Det vil sige at det er noget folk tror der skal med ud at køre i bilen. Så kunden vil have det monteret i sin BMW E63 645. mere om dette senere.

Lidt kongelig har man lov at være og det glæder mig at kunne hjælpe dig. Så skal vi bare have dig over på? Jeg visker det BMW CIC
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 11 år, 10 måneder siden #3884

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Ved godt det er et gammelt topic, men er det noget du stadig kan sætte i? Og gælder det alle 4 døre?

De sidste i mit stelnr. er CN37475.

Mange tak
Jonas
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder