Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60 E61 Soft Close
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E60 E61 Soft Close

BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 10 måneder siden #627

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har nu i et stykke tid ledt efter dele og udstyr der det muligt at montere Soft Close i en BMW E60 og en E61 og har nu fundet en Tysk leverandør der har adgang til dele fra ophuggede skadede BMW biler. og han har netop fået sådan et system hjem som jeg skal have monteret på min BMW E61.

BMW Systemet Soft Close er en ting som man ikke kan undvære når man har haft den monterede i et stykke tid for så skal man nemlig ikke smække sine døre i bilen men blot lukke den til og så sørger systemet Soft Close for at døren trækkes ind og lukker. Det samme som mange BMW E61 er født med på bagklappen.

Videoen viser her BMW systemet Soft Close monteret i en BMW.

Så når systemet ankommer kan du se monteringen af BMW Soft Close i en BMW E60 E61 i denne kategori nedenfor.

Soft- Close montering i BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 9 måneder siden #647

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg har også kigget på løsningen. Jeg ville specielt gerne have det på førersiden!

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 9 måneder siden #669

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er det originale BMW Soft Close sæt så ankommet og venter på at blive monteret.

BMWSoftCloseMedium.jpg

Her ser du en af motoren der gemmer sig i døren på det som BMW kalder soft Close.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 9 måneder siden #687

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hva så Kenn ?

Skal du snart have monteret disse "softclose" låse , syntes du trækker tiden ud , gør du ikke

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år siden af BenAnd.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 9 måneder siden #691

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mr.B

Tro mig ville gerne have dette BMW Soft Close monteret men har rigtig travlt på værkstedet med kundebiler så det er ikke fordi jeg trækker det ud med vilje Men tro mig pludselig er det monteret og så kommer der endnu en billede serie så du kan se hvordan man montere det..

Skal også have lavet ledningsnet til motorerne og når jeg har fundet stikkene (hvis det lykkes) laver jeg et sæt til dig også..

Regner med at montere det som et weekend projekt...
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E60 E61 Soft Close 13 år, 8 måneder siden #800

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Hvordan skrider det frem med "projektet" softclose ? , syntes der fortsat er lidt stille omkring det.

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år siden af BenAnd.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.32 sekunder