please skrev:
jeg fik jo også handlet en "kur" til min 330D
jeg blev lidt skuffet da jeg ikke synes at kunne høre/mærke nogen forskel.
men men men bilen var ikke i min varetægt ved sidste olieskift så der er den mulighed at
den allerede kørte med samme eller et lignende produkt.

Hej.
På den ene side er det ærgeligt at du ikke synes du har fået en mærkbar forskel ud af at få adjektiver i din motorolie, men måske har den fået en behandling før. På nuværende tidspunkt kører der over 85 biler rundt med de adjektiver i olien og ikke en eneste har ikke kunne mærke en blødere og bedre motorgang og ikke mindst en blødere start af motoren når den er kold.
For at undgå at det var min mening og overbevisning om produktets virkning har en del fået lov til at prøve at køre med det, og kunne de mærke en virkning betalte de for omgangen og hvis ikke fik de det gratis. Alle har samstemmende fortalt om den forskel det har på deres motorgang. Jeg har 4 der kører rigtigt langt som kommer med en beregning på om de kørere længere på literen, nu hvor friktionen er nedsat i motoren.
Det ville være for nemt og i min optik et tyndt argument at komme med at det også var brændstof besparende, men 4 testbiler burde kunne komme med en rimelig brugbar statistik. omkring et eventuelt nedsat brændstofforbrug efter påfyldning af adjektiver i bilens motorolie.
Tak for din tilbagemeldning. men vær ikke skuffet du kommer bare forbi værkstedet så får du dine penge tilbage.

og lov til at beholde produktet.. så burde skuffelsen være til at komme over.