Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Additiver til bilens motor og brændstof.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Additiver til bilens motor og brændstof.

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4078

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
jeg skal snart have skiftet olie på vognen så hvorfor ikke
give dit vidundermiddel et forsøg
er det noget du har i afhentnings størrelse?
og evt en pb med pris.
330d

Ludvig

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4079

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ludvig.

Prisen på disse addetiver er nu ikke så hemlig men selvfølgelig skal du have den til en rigtig god forumpris. Jeg er meget spændt på at høre din vurdering og ikke mindts om du ikke kan høre og mærke en forskel.

Du skal bruge 2 flasker addetiver til et olieskift på bilen. og din forumpris på disse er Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det. jeg har et par hundrede flasker på lager, så du er velkommen til at kikke forbi værkstedet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4080

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
regnede nu ikke med at den var hemmelig, det var blot ifht den snak der er om priser på boardet

jamen jeg må ind forbi en dag ved lejlighed i nærmere fremtid

Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4081

• JesperJ
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn.

Godt at høre om jeres oplevelser med forbedret motorgang, men har du haft nogle kunder, som har erfaring med additiv til benzinmotor? Jeg har 525i med N52 motor.

Mvh
Jesper

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4082

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
den følger jeg med på.. tænker der nok ikke er den helt vilde forskel men altid godt med noget input

go dag KAPJesperJ skrev:
Hej Kenn.

Godt at høre om jeres oplevelser med forbedret motorgang, men har du haft nogle kunder, som har erfaring med additiv til benzinmotor? Jeg har 525i med N52 motor.

Mvh
Jesper

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sidste redigering: 11 år, 8 måneder siden af Kap.

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 8 måneder siden #4094

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu her hvor foråret er ved at komme godt i gang skal vi nu have testet de additiver som vi er begyndt at tilbyde på værkstedet også. Da vi efterhånden har været en del år på markedet har vi et rigtigt stort netværk af andre seriøse værkstedet som samarbejdspartnere.

De starter nu også test på de additiver og der er blandt andet et firma der laver mange olieskift på gearkasser. både manuelle og automatiske, så når der er kommet nogle tilbagemeldinger fra dem, så ved vi også hvilken effekt additiver har på gearkasser. Jeg har prøvet det på den fejemaskine vi har på værkstedet, og der er den stoppet med at skure når man skifter gear uden at man tager gassen af.

Så det bliver en spændene sommer vi går i møde efterhånden som vi får testet de additiver til de forskellige formål.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder