Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3105

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej cstein

Man kan godt skifte batteriet uden at kode det ( hvis man skifter til et 100% tilsvarrende ) , meeen det er tilrådeligt at få det kodet !, dette så det bliver ladet optimalt ( ellers tror bilen det stadig er det gamle "nedslidte" batteri ) , skifter man til f.eks. et AGM batteri eller et med en anden Ah størrelse , skal man snarest få det kodet , hels samtidigt med udskiftningen.

Skal man skifte batteri er det en god ide at give de få hundrede kroner mere og få monteret et AGM batteri , da disse er spec. designet til biler med et stort strøm behov.

Mvh.
BenAnd

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3106

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Det er hermed noteret. Jeg holder lige øje med om den brokker sig igen - hvis den gør, skal det bare skiftes..

tak igen
it-mand til fingerspidserne..

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3107

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Har du tilskudsvarmer i bilen kan du høre den kører, når du forlader bilen. For så er der monteret en motorvarmer i bilen. Det er den eneste tilskudsvarmer man kan få til en BMW i dag.

Jeg skal netop til på værkstedet at montere en original BMW motorvarmer og den kommer også til at virke som en tilskudsvarmer.

Det er nu meget nemt at se om bilen har fået monteret en motorvarmer, for udstødningen sidder lige nede under førersædet som et lille hul i bundpladen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3108

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey venner

(ROOS) DVS. at hvis du holder "stop" knappen inde et par sek. efter kørsel slukker du "det hele" ned i bilen, og i så fald gør den normalt ikke det..? bare nysgerrig...

vi ses rødder..

KAP

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3109

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hey Kap.

Det lange tryk svarer vist til at du trykker to gange på knappen, og ja der er absolut forskel Nu er min bil jo bare en bette E91'er, men efter hvad jeg har kunnet Google mig frem til er det det samme på E6x'erne. Hvis jeg bare trykker kort på knappen er der stadig strøm på det meste, dvs navi, radio osv. Et langt tryk lukker ned for det hele... Prøøøøv det
i3 REx 2014

Sv: E61 - Batteritest? Knastkæde? + nogle småting 12 år, 2 måneder siden #3110

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Kenn: Det vil jeg lige prøve at kigge efter.. Jeg kan ikke høre noget, men det kan være temp er for høj (i ford starter de først når temperaturen er lav nok..)

tak
it-mand til fingerspidserne..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder