Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 13 år, 8 måneder siden #790

Hej igen.

Jeg har fundet problemet, det er et af de små tandhjul der sidder inde ved motoren på trækket som er knækket, spørgsmålet er bare om man kan købe en ny motor alene eller reservedele der til?
Mit træk er et Westfalia 303255.

Mvh Michael

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 13 år, 8 måneder siden #791

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Michael.

kan du ikke smide et billede herind af trækket og der hvor tandhjulet er knækket så er det nemmere at hjælpe dig.

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 13 år, 6 måneder siden #995

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Gad nu godt vide hvad løsningen blev på problemet med de tandhjul og om det kunne lade sig gøre at få dem eller man skulle have et nyt træk.

Bare for at dette indlæg ikke skal stå som ganske ubrugeligt har jeg undersøgt det hos BMW og der har man ikke mulighed for at levere dele eller stumper til træk der skifter man det til et nyt.

Så skal man have det til at lykkes skal man ud og lede for at finde delene eller nogen der kan erstatte eller kende en der kan lave de tandhjul der bliver defekte. Så tidsmæssigt er det nok en tidsrøver og så er et træk ikke noget man bare leger med for der sidder nogle kg på krogen når man trækker campingvogn eller trailer bag bilen.

Det er i hvert fald sikkert det må have taget meget tid når man ikke engang kan afslutte sine indlæg og fortælle andre hvad løsningen endte med.
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 11 år, 3 måneder siden #4600

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Kan dette træk "bare" sætte så en alm E60 uden LCI? er det et større arbejde at kode den ind? Har en ven som har det træk liggende nemlig så har overvejet det kraftigt;-)¨

Kan se at det er dig som har monteret bluetooth i den e60 jeg lige har købt (uorginalt men det funker bare)

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 11 år, 3 måneder siden #4601

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Gino

Hvis det er det elektriske træk din kammarat har liggende er det ikke noget problem. Der bør du sikre dig at det er det
originale ledningsnet der er med..

Godt at høre dit Bluetooth bare virker.

Forøvrigt velkommen til.
Sidste redigering: 11 år, 3 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 11 år, 3 måneder siden #4602

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
kenn skrev:
Hej Gino

Hvis det er det elektriske træk din kammarat har liggende er det ikke noget problem. Der bør du sikre dig at det er det
originale ledningsnet der er med..

Godt at høre dit Bluetooth bare virker.

Forøvrigt velkommen til.

Hej kenn

Mange tak og dejligt forum det her kan jeg se;-)

Jamen der mangler lidt af ledningsnettet blandt andet ledningsnet til trykknap. Hvor lang tid tager det ca at "programere" med en tester?

Skal man lave noget om på ledningsnettet? Du skriver i anden tråd der var strømtyve med men har du loddet istedet eller?

Mvh
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder