Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk

BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #304

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E60 og E61 Elektrisk svingbart anhængertræk. SA.

Lige siden jeg startede med at kikke på en BMW E61 var dette en af de finesser jeg kunne drømme om og natten for det er bare for smart. Alle som har prøvet at stå med et anhængertræk der sidder uhjælpelig fast og ikke er til at få af bilen men som skulle være et aftageligt træk ved hvad jeg mener. og dem som har banket skinnebenet og knæet ind i en trækkugle der sidder på et fastmonteret træk og får svinet tøjet til endnu egang, vil tænke på denne løsning næste gang de slår sig på det for... træk.

BMWE60-61ElektrisksvingbartanhngertrkMedium.jpg

Sådan ser det elektriske anhænger træk ud når det er kørt ud.

LedningsnetBMWE60ogE61ElektriskanhngertrkMedium.jpg

Da jeg har købt det originale BMW Anhængertræk som et demo uden ledningsnet skulle der selvfølgelig et nyt ledningsnet til at montere i bilen.

BMWLedningsnettilanhngertrkudenboksMedium.jpg

Når man køber et komplet nyt ledningsnet mangler der styrboksen som det ses på billedet er der ikke nogen boks til de hvide stik som også skal monteres.

BMWE61StyrebokstilanhngertrkMedium.jpg

Den kom så med på billedet her og den fulgte med da jeg købte trækket sammen med det andet modul.

BMWE61StyremodultilelektriskogsvingbartanhngertrkMedium.jpg

Her ses det det kræver at montere originalt BMW elektrisk anhængertræk på sin BMW E60 og E61 og dertil kommer der en del timer med monterning og kodning af bilen. Jeg ved ikke hvor meget jeg vil komme til at bruge det men det er super smart når den tid kommer.

Bemærk.

Dette er IKKE et gør det selv projekt og vælger du at montere trækket på din bil uden at det bliver kodet og monteret rigtigt vil du kunne opleve en masse elektriske fejl på bilen, med risiko for at brænde nogle meget dyre moduler af
Vedhæftninger:
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #305

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Ud over de på billederne viste dele skal der også bruges 2 trekantede gummi "klodser" ( 1 i hver side ) deres funktion er det at støtte kofangerskalen indefra i hver side.

Mvh.
BenAnd

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #306

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er så fantastisk at få dette at vide inden jeg står med bilen skilt ad og ikke kan samle den færdig så de er bestilt.

Ved ikke hvor meget jeg kommer til at bruge det men kan godt lide tanken om at skulle der sidde en og sove og ikke nå at bremse, så er det trækket som også tager fra og det er rimeligt masivt og vejet næsten et ton.

Tak for info.

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #307

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Ja nemlig

Har du den kontakt der skal monteres i bagagerummet til at aktivere trækket ud/ind ?

Mvh
BenAnd
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #308

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Kan fortælle at de skumpuder du skal bruge hedder:

71606776683 og 71606776684

Håber du kan bruge det, og held og lykke med monteringen. Det ser knagme lækkert ud.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW E 60 /61 Elektrisk anhængertræk 14 år, 1 måned siden #309

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Jeg var så heldig at der lå en knap med sættet og så de meget professionelle Strømtyve som de lægger ved. Jeg fatter ikke de seriøst mener man skal bruge dem, for det er en skændsel at BMW lægger dem med.
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder