Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2518

hej
jeg tager til Flensburg med toget i morgen for at hente min BMW igen så er der kommet fabriks ny motor og ny fuel pumpe nyt gerkasse filter nye skiver + klodser i for så nu skal der køres igen da jeg ikke har haft den i snart 14 dage så det har været en stor bedt vdr. indkørsel og en dyr regning så det har været en dyr 14 dages periode som jeg ikke håber jeg skal opleve igen.
vh. henrik

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2520

hej
Ja så har jeg hentet BMW i Flensburg turen der ned var nem skiftede kun i vejle og fra banegården var der ca. 700 meter så var jeg ved værkstedet.
Men husk for at kunne spare den tyske moms er det ikke nok bare at have et cvr.nr man skal være moms registret i Danmark.
Der er kommet fabriks ny motor i og fabriks ny fuel pumpe det eneste som ikke er skiftet er generator turbo ud og indsugnings manifold alt andet er nyt med to års fabriks garanti.
Der blev skiftet gerkasse pakning samt skik og oring ved gearkassen samt skulle der nye skiver og klodser ellers ville de ikke lade mig køre fra værkstedet ja ja viste godt det snart var tid til at få dem skiftet.
Men hold da op den køre suverænt.
Dog er der en detalje som jeg syntes der var dårlig den var ikke vasket eller støvsuget !! det slår de ellers meget op i deres reklamer over BMW værksteder at den er vasket og rengjort ved aflevering men det er måske kun ved mindre reparationer eller også var min for lille til det var med i det !!.
vh. Henrik

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2522

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Godt du er kørende igen..!

Glæder mig til at høre hvad der sker vedr kulancen.

Mht "klargøringen", så er det fast kotume der hvor jeg kommer. Og det er lige meget penge jeg smider.

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2523

Hej
Det er nemt at svare på ingen kulance så det var bare at betale det hele !!
Vh. Henrik
Tid til at oprette siden: 0.76 sekunder