Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2416

i nat kom jeg kørende og pludselig kom der et skrald et gul symbol kom i displayet og bilen trak ikke mere .
Slukket bilen og ville så prøve at starte igen men den ville ikke starte den blev ved med at køre på starteren .
Er der nogle af jer der kunne have en erfaring med dette !! SÃ¥ ville jeg blive meget glad.
Vh. Henrik

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2417

• Tue-Track
Hej Henrik.

Hvilket symbol kom der frem i displayet?

Mvh Tue.

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2418

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

Ja, jeg er ked af at sige det højt , men det lyder uvilkårligt som en sprunget forkæde = ny/anden motor

Men med det sagt , ja så kan man da håbe på at det er noget andet ( billigere ) , men det vil kun en nærmere undersøgelse af motoren kunne fastslå.

Mvh.
BenAnd

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2419

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

Det lyder sørme ikke godt. Men det er ikke meget du giver os andre herinde og arbejde med. For hvad viste den gule lampe? Er det din BMW E61? Eller ???

En gul lampe er normalt blot en, få tjekket det i nær fremtid lampe, hvorimod en rød er få tjekket det nu.

Her kan du se de forskellige lamper i Kombiinstrumentet og hvad de betyder.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Fortæl hvad det er en lampe du der kom i kombiinstrumentet? så skal der nok komme nogle bud på hvad det kan være..

Første bud er så kommet imens jeg skrev dette indlæg.

Det er derfor jeg dagligt får at vide at dette forum herinde er et super godt og spændende forum. Og tænk engang. Det er de tilmeldte brugere som holder det levende, og viser den glødende passion der hedder BMW. En bruger spørger og en anden bruger svarer hurtigt.

Det er god forumånd.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2421

hej
det er symbol41 DME1_DDE1
29 den viste da det skete da jeg kørte. og efter bugsering kommer symbol 33 CAS 347.
vh. Henrik ps. det er e61 530 xd taxaen.

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 7 måneder siden #2425

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu har jeg talt med Henrik i telefonen da han ringede til mig. Det hele starter sådan her. Han holder for rødt lys og sætter igang, der lyder et klunk og bilen lyder som om der er kommet en pakke skruer i motoren.

Han slukker bilen og lader den stå et øjeblik, og forsøger så at starte den uden held.

Så måske er en knækket kæde et godt bud, men hvad sker der hvis og når en knæde knækker?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.55 sekunder