Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2434

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

Nu er det umuligt at lave en fejlsøgning på en motor, blot ud fra en beskrivelse på et forum. Det kræver at man kan komme til at se og undersøge hvad der er sket. Men lad os vente på at den mekaniker du har kørt bilen ud til, kommer med en dom.

Jeg havde bare en opfattelse af at fejlen opstod som jeg har genfortalt. For det var sådan jeg opfattede den forklaring du gav mig.

Men stort ros til Tue for at bruge tid på at komme med gode brugbare svar. For skulle der komme en anden BMW ejer forbi med samme problem. Så kan han læse her hvad man kan kikke efter.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2435

Hej
Når jeg har fået tjekket bilen i morgen skal jeg nok skrive det her
Det er vigtig at kunne hjælpe hinanden hvis det kan forebygge at andre rammer ind i samme problem som jeg har lige nu.
Men en kæmpe tak til jer som har skrevet for at hjælpe mig
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af henrikstaxa46.

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2440

hej
jeg har konstateret at der var fejl på føler ved knasten den tog vi af og kunne se at krumtappen ikke flyttede sig øv øv.
Har efterfølgende snakket med BMW i Herning de har sendt en føler ud til BMW Danmark om kulance pga. bilens km tal og alder 2008 og kørt 166487 km. Det skal åbenbart over Sverige som så skal melde tilbage det venter jeg på.
Men min mekanikker og jeg selv snakked om evt. at forespørge i Tyskland og da min genbo har to ældre BMW e39 528i turring og en e39 525 d turring som altid køre til Flensburg og får deres BMW er serviceret så snakked jeg med dem.
De ringede til deres mekanikker i Flensburg og da han hørte det med kæden sagde han med det samme at det troede han ikke på for hvis det var tilfældet var det en fejl som skulle reklameres til Stuttgart men han ville gerne selv undersøge bilen før han troede at det er kæden som er sprunget.
Så BMW en er nu på vej til Flensburg og får evt. svar i morgen hvilken dom de giver min BMW ( Venter i spænding ) det kunne være kanon hvis jeg fik noget af det på kulance.
Så jeg venter med spænding hvilken dom jeg får.
vh. Henrik

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2447

hej
pas på der er en anden kæde som er skyld i at min motor er total smadret inden i der er kæden fra fuel pumpen fik lige svar fra Tyskland for 5 min siden det er den som har forvoldt skaden på min
dom ny motor pris 13500 euro dog får jeg 19 % i rabat men det kommer til at koste ca. 81000 kr.
med det hele venter på at høre om jeg får kulance det ville den tyske værkføre undersøge. (BMW Danmark har sagt nej til det ).
vh. Henrik

Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2449

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Øv øv..

En personlig mening:

Nu er E61 530xd jo ikke en billig bil. Og 5 år gammel med 169.000 på uret, så må det være fejl som BMW må dække. Det kan simpelthen ikke passe, at man som ejer med almindelig vedligeholdelse/service, selv skal erstatte et sådan havari som man ikke selv kunne garderer sig imod.

Jeg håber virkelig at BMW æder denne her for dig. Om det er 30.000, 80.000 eller 100.000, så er det alt for meget!

Held og lykke..
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Ikke starte efter metallisk skrald og raslen 12 år, 6 måneder siden #2450

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Se venligst uddybende indlæg omkr. forkæde :

www.mobilteknik.dk/forum/19-bmw-brevkass...39-bmw-kaedestrammer
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder