Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E61 2004 er begyndt at vise alderstegn..
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: E61 2004 er begyndt at vise alderstegn..

Sv: E61 2004 er begyndt at vise alderstegn.. 12 år, 7 måneder siden #2379

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej..

Tak for jeres opløftende svar.. Det er netop kosmetisk og det er det der irriterer mig..

Selve chromlisterne er færdige.. Listen indvendigt er væk i enderne så selv en rensning vil kun udsætte problemet.

De sorte lister og vinduesviskerne kan males som vores vestjyske ven skriver.. MÃ¥ske et oplagt sommerferie projekt?

Tagrælingen har jeg i korte perioder overvejet helt at sløjfe men det kan jeg ikke få overbevist mig selv om.. Det går på en sølvfarvet bil men sort ser den altså lidt nøgen ud!

Olsen.. Der kom vist lidt OT i det men du sætter en standard som mange burde lære af.. Ebay er desværre ikke længere for den almindelige køber. Det er i vist i dag mest professionelle der sælger - prøv bare at søge på E60 og kun auktioner og resultatet er imponerede lavt i forhold til "gamle" dage.. Jeg er også det sidste år rendt ind i flere problemer hvor jeg har måtte trække penge retur gennem mastercard eller paypal.

I dag er et godt netværk meget mere værd og det tager tid at finde de rigtige der kan sælge ærligt og redeligt uden at have snyd og bedrag for øje..
Følgende bruger(e) har sagt tak: Aykutb

Sv: E61 2004 er begyndt at vise alderstegn.. 12 år, 7 måneder siden #2380

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nogle gange kommer der et startskud og så er man bare i gang.

Nu er det ikke lister eller ret mange mekaniske dele jeg har handlet på EBay men de elektriske dele jeg har købt er stort set røget tilbage, fuldelektriske spejle med hele dynen, dog var der kun det problem at de kom fra en BMW der havde været venstrestyret. Så er de umulige at bruge på en højrestyret BMW. De ligger i dag på lageret til der kommer en englænder forbi.

Tror bare at vi må påregne at der med tiden kommer disse træthedstegn. For dem som normalt kører i disse biler betaler heller ikke for 3 når der skal plader på bilen. Det betyder selvfølgelig at vi har og passer vores biler, da de skal holde i mange år.

Men det er da ærgerligt at der kommer disse angreb af ir på bilen, det kræver så at vi holder en form for løbende vedligeholdelse. Det er nok prisen for at vores biler bliver ældre, men hvad skulle vi ellers få tiden til at gå med end at passe vores fine biler.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.20 sekunder