Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

aircondition
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: aircondition

Sv: aircondition 12 år, 7 måneder siden #2357

• Tue-Track
Ja ser du.. Der må jeg være svar skyldig.. Jeg er for nyligt blevet BMW ejer, så er ikke gået så meget ind i teknikken, endnu. Men på de tidligere biler jeg har haft fra VAG gruppen startede kompressoren ikke om vinteren. Fik afvide det var for at undgå frostskader i kompressoren, men det sikkert en and.

Men ja, helt klart det er en god idé at få lavet service på klimaanlægget og få renset bakterierne ud.

Sv: aircondition 12 år, 7 måneder siden #2358

hej
jeg har selv en mist maskine som jeg bruger til at rense aircondition og hele blæser systemet det gør jeg 2 til 3 gange om året det fjerner alle bakterier i blæser systemet.
væsken til en sådan behandling koster ca. 400 kr.
hvis der er nogle som får denne behandling lavet på værksteder koster behandlingen hurtig over 1000 kr.
vh. Henrik

Sv: aircondition 12 år, 7 måneder siden #2365

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Nu hvor sommeren nærmer sig og Kenn holder sin hygglige bmw dag, på hans fine nye værksted, ville der også være mulighed for at få lavet ac servie på sin BMW, hvis det er noget man ønsker.
Der ville blive sat tester på bilen og set om der er fejl i klima anlæget,inden fylde stationen monteres på bilen,hvor der blive lavet tryk og vcum test for og se om systemet er tæt, kølemidel vil blive udskiftet til korekt fylde mængde og der ville komme sporemiddel i systemet.
sporemiddel er en super ting for hvis man får en uthed eller han en meget lille utæthed som maskiner ikke fanger i tryk vacum testen, har man mulighed for at se utætheden med en UV lampe efet et stykke tid.
Er der ingen tryk på system og den er hel tom for kølemiddel/R134a, kan vi desværre ikke ordne det på BMW dagen, da der ikke er mulighed for rep denne dag, kun AC service og fyldning.
Ønskes der et nyt kulfilter/kabinefilter der der også mulighed for dette, kræver dog man skriver det inden.

OBS tilmelding nødvendig for vi ved hvor mange ac maskiner jeg skal have med...

Hilsen Ruben

Sv: aircondition 12 år, 7 måneder siden #2366

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ruben

Det er super at du vil tilbyde at lave service på klimanlæg, og selvfølgelig skal jeg have det lavet på min BMW E87 så som den første tilmelder jeg mig. Skulle der være tid kan vi også tage min E61, men for at der skal være tid til dem som måtte ønske det, venter vi og ser hvor mange der melder sig til.

Det ville være smart om du kom med en pris på dette airconditions service. Så meld jer nu på og få tjekket jeres airconditionanlæg på dagen.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Men husk det er kun for tilmeldte brugere af forummet..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: aircondition 12 år, 7 måneder siden #2371

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey hey

hva har jeg misset BMW dagen....hvornår holder vi den?

jeg vil da også gerne melde mig på et AC tjek hvis dagen ellers passer ind i kalderen, hvilken den skal gøre:-)

go søndag kap

Sv: aircondition 12 år, 6 måneder siden #2605

• jonasholm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Henrik,

Er din brummen fra ACen forsvundet?

Jeg har fået skiftet min på samme baggrund. Det var desværre første tegn på et kompressorproblem. I mit tilfælde var brummen omdrejnings-synkront og var højest omkring 2500omdrejninger.

mvh jonas
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder