Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bil ryster i tomgang ved kold motor
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bil ryster i tomgang ved kold motor

Sv: Bil ryster i tomgang ved kold motor 12 år, 8 måneder siden #2190

• jacobniell
Jo disse fejl vil man kunne se med tester

Sv: Bil ryster i tomgang ved kold motor 12 år, 8 måneder siden #2191

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu er det en udbredt fejl at man tror at der bliver sat en tester til bilen, når den kommer til service. De autoriserede BMW værksteder jeg kender til gør det kun hvis kunden kommer med nogle specifikke problemer, og ikke til et almindeligt service besøg.

Det samme gælder for software opdateringer på bilen. Der er også rigtig mange der tror at man opdatere den i forbindelse med servicebesøg- det gør man ikke for det kan tage op til 8 timer afhængigt af hvor mange moduler der skal have nyere software.

Men selvfølgelig kan vi se det når du kommer over med bilen og få lavet dine ledninger i bagklappen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Bil ryster i tomgang ved kold motor 12 år, 8 måneder siden #2197

• madskoelby
Hej Kenn,

udmærket.

Så blev jeg noget klogere, for jeg troede da ærligt talt, at man som servicecenter sikrede sig at bilen var 100% køreklar, men det er altså ikke tilfældet.

Vil du sende mig et tilbud på opdatering af software i gearkasse, OBD osv. og så en pris på hvad det koster at få repareret gløderørsrelæ/skiftet gløderør, hvis det viser sig at være fejlen? Det må gerne være en total pris sammen med det tilbud vi aftalte på skift af ledningsnet til bagklap, for så vil jeg samle det hele og få det lavet på en gang, så jeg ikke skal ligge og køre til Sjælland af flere omgange på kort tid

Send mig bare en PM.

Tak og god weekend.

Sv: Bil ryster i tomgang ved kold motor 12 år, 8 måneder siden #2198

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mads

Nu er mekanisk arbejde ikke noget jeg selv giver mig i kast med mere, mit værksted er slet ikke gearet til at lave oliearbejde eller arbejde der sviner.

Men jeg kan sørge for at der er originale dele og en super dygtigt mekaniker der kan lave det på sit værksted ikke ret langt fra mig.

Jeg har fået skiftet både gløderørsrelæ og gløderør da jeg personligt mener det er en servicedel som man bør skifte med jævne mellemrum.

Hvad mener du med at så slipper du for at komme til Sjælland? Der findes da ikke et hyggeligere sted at være i Danmark overhovedet.

Sender dit et tilbud i starten af ugen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Bil ryster i tomgang ved kold motor 12 år, 8 måneder siden #2199

• madskoelby
Hej Kenn,

okay, hvis du så kan inkludere hans tilbud i beskeden til mig, så er det fint - så skal vi bare finde to sammenhængende dage, hvor jeg kan komme derover, gad vide om det kan lade sig gøre

Haha, nej der er nu meget hyggeligt at være på Sjælland, men det koster trods alt lidt hver gang man skal derover, så hvis det kunne klare på 1 eller 2 dage, tager jeg gerne en overnatning hos en bekendt

Ja, jeg har så ikke meget forstand på hvad der bør skiftes med jævne mellemrum, men det skal helt sikkert skiftes, hvis det kan afhjælpe den rysten i bilen.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Hilsen Mads
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder