Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 535dA E60 LCI
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW 535dA E60 LCI

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1949

• schultzbffb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
hold da op der er meget udstyr i nu det bare gå listen igemmen og se hvad det hele betyder . ja er også super glad for den og den kører som en drøm , kan selvfølgelig altid finde noget der mangler især efter at have læst om cic systemet . og den mangler også nogen a de fede koder der lige gør det hele meget feder i bilen . må komme forbi en dag kenn . så kan du også se bilen og komme med forslag til hvad der mangler af lir i dem . er blevet oplyst at den er blevet tunet osv hos hatge i tyskland for ca 200000 og skulle have omkring 420 hp så må have den på rullefelt og se om det passer for den kører som en ny bil. ikke det betyder så meget hvad den har.er bare super glad for den

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1953

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Man kan altid lave lidt mere udstyr på en BMW. Men den du har købt her er der kun nogle enkelte ting, man kan sige den mangler.

Du er velkommen til at kikke forbi værkstedet i Hvidovre, og jeg kunne godt tænke mig at se den motor optimering de siger de har lavet på bilen. Og så selvfølgelig hele bilen og have oplevelsen af at hilse på endnu en BMW ejer.

Henrik.

Jeg har fjernet den udstyrsliste du havde lagt ind, da jeg havde lagt den på forrige side. Men super med dit svar også.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1966

• schultzbffb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
hej kenn

kigger fordi så vi kan se på bilen ,er ikke den store motor haj ,så rart at en fagmand ser på den ...og tak for udstyr listen til kenn og henrik
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder