Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 535dA E60 LCI
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW 535dA E60 LCI

BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1927

• schultzbffb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
hej alle super fed side.

har et spørgsmål vedr min 535d fra 2008 som jeg lige har fået.

der er tv mondul i .og kan søge kanaler osv men der er kun flimmer på skærmen. hvad kan fejlen være er det fordi der måske ikke er digital modtager i og hvordan kan jeg finde ud a om der er det osv
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af BenAnd.

Sv: bmw 535d e60 cli 12 år, 9 måneder siden #1929

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Tillykke med din "nye" bil.

Hvis jeg ikke husker forkert, har man netop slukket for mpeg2 signalet. Derfor kræver det at man kan dekode mpeg4, og det mener jeg ikke BMW har originalt.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: bmw 535d e60 cli 12 år, 9 måneder siden #1930

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

BMW's TV-moduler ( digitale ) er kun et MPEG2 modtagere , altså kan det ikke modtage det for tiden sendte signal i DK ( MPEG4 ).

Du vil kunne bruge det i Tyskland , og andre lande der stadig sender i MPEG2 format ( Lande oversigt kan Googles på nettet )

Umiddelbart kan man se forskel på et analogt og et digitalt TV-modul ved at se på antennestikkene på selve modulet , analogt modul = 2 stik i et orvalt hul , digitalt modul = 2 x 1 stik i hver sit firkantede hul ( altså også 2 stik her ialt )

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af BenAnd.

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1932

• schultzbffb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
okay så blev jeg så klogere på det . super ærgeligt at det ikk virker i danmark nu når det er i bilen .. og 1000 tak for jeres hurtige svar . super fed side for en nybagt bmw ejer

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1935

Hej
tilykke med din nye BMW glæd dig du vil nyde hver gang du skal ud og køre.
Jeg har også en org. tv tuner i min som også laver det samme som din.
jeg har fået eftermonteret en ekstra tv tuner mpg4 men den har så en ekstra fjernbetjæning som jeg skal bruge når jeg skal se tv.i menuen hvor man kan vælge enten fm,cd,aux,tv skal jeg stå aux.for at få billed på org.skærm skal jeg holde menu knappen nede så kommer biled op på den org. skærm aux stikket i kadanboxen jack stikket bruges til lyden så man har lyden over andlæget i bilen.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af henrikstaxa46.

Sv: BMW 535dA E60 LCI 12 år, 9 måneder siden #1936

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Velkommen til og super med de svar du allerede har fået. En af de ting som jeg synes der mangler at blive nævnt, er at såfremt man ønsker at se noget andet end DR skal man have kortlæser og kort som man betaler for. Jeg ved ikke hvor stabilt det digitale TV signal er i dag, men før var det i hvert fald så som så med kvaliteten. (MPEG2)

Jeg har også dette originale BMW tv modul som du har i din, og indrømmet så brugte jeg det ikke særligt meget da det var brugbart i Danmark. I dag har jeg et BMW CIC navigationssystem i bilen, så nu kommer der ikke et MPEG4 tv modul i den tid jeg har bilen.

Som tidligere nævnt er det en super bil du har fået dig der, så nyd det. Og selv tak for at gøre forummet til et fedt af slagsen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: schultzbffb
Tid til at oprette siden: 0.40 sekunder