Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke..
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke..

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #676

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Super Morten

Det bliver spændene at se kabinen når den er monteret i bilen for der er ingen tvivl om at det kommer til at se fantastisk ud...

og så er det super at have noget som ikke alle andre har og tænker jeg på noget her,
det vil jeg ikke CIC
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 7 måneder siden #815

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej, En lille update..

Jeg har bestemt mig for at bilen bliver meget utraditionel.. I nogens øjne nok helligbrøde men efter mange overvejelser bliver dette resultatet:

Beige sæder med sort alcantara himmel og sort bund. Beige indlæg i dørsidderne og beige midterkonsol som DHL var så flink at komme med i dag..

Jeg har yderligere besluttet mig for at sætte det lyse Carrara træ i (jeg ved at jeg kommer til at høre for det..) sammen med det beige.. Det er "MEGA" anderledes men det ser i mine øjne perfekt ud. Vi kommer her hen af dog uden det lyse handskerum og afdækning ved CCC. Jeg har en sort læder fra en M5 liggende

Der skal arbejdes meget med stuen for at få den i god stand. Jeg har bla. skiftet sædebunden og ryglænet på førersædet skal skiftes da der sidder en motor der er defekt. Det har vist sig at det er utrolig vigtigt med et godt netværk som kan skaffe de utroligste dele man går og mangler...

Billeder kommer når jeg når længere i projektet...
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af Morten.

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 7 måneder siden #819

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Det er en ordentlig omgang du har gang i her, men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det nok skal blive flot. Og så er der altså noget ved at have en BMW som man har sat sit eget personlige præg på. Her tænker jeg ikke kun udstyrsmæssigt men også farvesammensætninger som gør at man kikker på bilen og tænker hvad har tanken været her, og kikker man på mange af de BMW individual ønsker som kunder har bestilt fra BMW fabrikken tænker man en gang imellem at de må mangle det vi andre kalder smag. Men det er jo netop det som BMW individual handler om nemlig at have en anderledes BMW og er det i grunden så ringe?

bmwindividualKabine.jpg

På billedet her har man så lavet en kabine i hvidt læder og jeg synes det er smukt, men ved også godt at med min skræk og rædsel for sorte fingere i bilen, så skulle der aldrig nogen med ud at køre for tænk nu hvis.. derfor skal man også vælge at lave sit personlige BMW individual praktisk.

Men det bliver spændende at følge dit projekt og se hvad dit projekt BMW individual ender med og så ville jeg ikke frygte at få hug for det er jo det man kan lide og så har man selv haft valgmuligheden. Det eneste jeg personligt synes er No Go er når man bruger Uoriginale BMW dele til sin individual ombygning for en BMW er jo netop en BMW fordi man bruger BMW stumper.

Vi laver et BMW træf en dag for brugere der er tilmeldt herinde i forummet og så er det jo super at alle vores BMW ér ikke er ens, for så blev det et kort træf.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 7 måneder siden #836

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Dørside + lister monteret...

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 7 måneder siden #839

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Helt utilfreds er jeg nu ikke... Jeg vil dog finde en beige håndbremse og gearmanchet.. Glad for at jeg skiftede til beige midterkonsol og Carrara træet..!

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år siden #1535

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Lekkert interiør. Jeg kunne tenkt meg å gjort noe tilsvarende med min bil. Har du farget setene?
Tid til at oprette siden: 0.85 sekunder