Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke..
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke..

BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #646

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej BMW fans,

I min E61 har jeg i dag sorte lædersæder, sort bund og himmel og rødlige trælister (Maderia)

Her på det sidste er jeg begyndt at synes at bilen er for mørk inden i og er begyndt at over overveje at få lyse sæder og indlæg i dørsiderne..

SÃ¥dan ser den ud i dag..

Og sådan her tænke jeg..

Billederne er mest for at vise kontrasten mellem det sorte og lyse. Jeg er personligt ikke fan af en komplet beige interiør!

Jeg havde tænkt evt også at skifte selve midterkonsollen til en beige men jeg er ikke helt sikker. Jeg har også mulighed for at skifte rygbeklædning på sæderne så de bliver sorte i stedet for lyse...

Sidste billede er nok mest retvisende for det er samme farve og trælister. Her er bunden af dørsiden dog også lys.

Jeg har brug for lidt input.. Hvad mener I?
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #648

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten

Nu har jeg kikket på den comfort kabine farve på de billeder du sendte til mig og jeg tog mig selv i at tænke det kunne være smukt med dette i min bil så jeg har er overbevist om at det er en rigtig flot tanke du har gjort dig der.

Og så synes jeg at den træ farve du har i bilen er super flot også så det bliver spændene at se det i virkeligheden, hvis du vælger den løsning.

hvad siger i andre?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #656

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Har tænkt meget over spørgsmålet.

Synes det ser godt ud, når det er nyt, men har helt sikkert mine forbehold når det begynder at blive ældre. Tror man hurtigt synes det bliver hurtigt "nusset". Vil også være mega nervøs over at have unger i bilen, hvis du har et uhled med et eller andet.

Min underbo havde et sådan lyst interiør i hans SAAB, det blev nusset efet 3 år.

Ikke noget jeg ville vælge med det praktiske øje.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #658

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg forstår din bekymring Jeg ved af erfaring hvis man bruger lidt tid på stuen så kan den holde.

Her er et billede af min E32 med en lotus hvid læderstue - stuen er 25 år gammel!

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #661

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er en flot og velholdt kabine du har der, det er godt gået og jeg fristet næsten til at stille Holzmann spørgsmålet. Hvis du var en Ludobrik var du så ikke slået hjem nu

Hvad har du gjort for at få den til at se sådan ud?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Læder farveskift.. Skal/ skal ikke.. 13 år, 9 måneder siden #673

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nå - tog springet og stuen er på vej hjem til Odense.. Så må vi se hvad der skal gøres ved den når den kommer!

Kenn - det med vedligeholdelsen er en hel videnskab. Når den lyse kommer hjem kan jeg prøve at lave lidt før og efter billeder...
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder