Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

LED Angel Eyes i amber farve
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: LED Angel Eyes i amber farve

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3493

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Godmorgen

Så svarer jeg dig kl.5.30 Det glæder mig at vi er enige, og det med at beholde den smukke kobberfarvet i ringene istedet for de nymoderne hvide LED lys, der er vi helt på linje.

jeg er ikke sikker på om ikke man kan kode lysstyrken stærkere på de pære der sidder i forvejen på bilen, men det kan Per eller mr. B sikkert svare på.

Super du slipper for at skal sidde og skifte lys på bilen foran den lokale grill knap så super at jeg misforstod dit indlæg, så her starter dagen så med en uforbeholden undskyldning.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3497

• ST
Det er helt i orden Kenn, misforståelser kan ske

Hva så med stærkere lys kan de ikke anskaffes? Synes bare de standard amber lys er lige en tand for svage.

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3498

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej ST

Første forudsætning for at kunne svare på dit spørgsmål er dog at du lige oplyser model , årgang ( prod. dato ) samt forlygte type ( Halogen , Xenon evt. m/u AHL )

Ud fra de oplysninger kan oplyses hvad der er muligt.

Mvh.
BenAnd

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3499

• ST
8/2004 med xenon uden ahl

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3502

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej ST

Vil lige starte med at slå fast at det lys du har i dine Corona lysringe nu ikke er "amber" eller "orange" ( med mindre en har været på spil og byttet de org. pære ud ).

De pære der er i org. , er 5W/12volt/BA9s halogen pære med et hvidt lys som sidder i en spec. BMW parabol der passer direkte ind i dine forlygter , men igennem den brydnig der er af lyset ud igennem plastic ringene bliver det rødlige favespektrum mere udpræget ( især i dagslys ) hvorfor det kan forekomme en anelse "guligt" ( det du nok mener med "amber" farvet )

Din bil er produceret og leveret med et LMA1 modul , dette modul giver desværre ikke mulighed for ændring af lysstyrken igennem kodning ligesom med LMA2 modulet ( LMA2 typisk monteret i E6x serien efter 09/2006 ).

Skulle man falde for fristelsen til at skifte denne lille pære ud til en 7 el 10Watt ( pæren kan "listses" ud af den spec. BMW parabol og skiftes ) hjælper dette dog ikke meget da LMA1 ( og LMA2 for den sags skyld ) er udstyrret med en belastnings elektronik der ved forhøjet forbrug lukker ned for strømen til pæren !

Så ønsker du kraftigre lys i dine Corona ringe , ja så skal du enten montere noget "kinøser" skramel i form af noget LED "halløj"( med fare for at brænde LMA'en af , har desværre set flere tilfælder heraf , dyrt dyrt ), ELLER gøre det rigtige og "facelifte" dine forlygter til LCI-forlygterne inkl. LMA2 modul , dette er dog en noget dyre løsning , men nok den eneste rigtige !

Håber ovenstående afklare det lidt for dig.

Mvh.
BenAnd

NB: Vi kan håbe at du måske kan være så heldig og at PlPoulsen måske har en helt anden løsning ( eller rettelser til ovenstående ), en løsning der måske vil kunne gøre det billigere/nemmere for dig.
Sidste redigering: 12 år siden af BenAnd.

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3504

• ST
Mange tak for en fyldestgørende svar BenAnd , At skifte til faceliftet model er desværre ikke en stor opgradering nok for mig, hvis jeg havde haft halogen havde jeg gjort det. Prioritere lige nu at faceliftet baglygterne da jeg synes de er meget pænere end pre lci. Der er vist ikke andet for end at købe 2 stk orginale "paraboler" hos koed
Sidste redigering: 12 år siden af BenAnd.
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder