Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

LED Angel Eyes i amber farve
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: LED Angel Eyes i amber farve

LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3487

• ST
Hej drenge

Jeg leder efter LED Angel eyes i amber farver (stærk gullig agtig farve) som man kan købe i Danmark.

Nogen her som kender et sted der sælger det?

Mvh
ST

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3488

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu ved jeg ikke om jeg stadigvæk kan kaldes en dreng Men jeg kan ihvertfald prøve at svare på dit spørgsmål efter bedste evne:)

Jeg tror ikke du får mange svar på dit spørgsmål herinde, for de brugere som er herinde sætter en ære i at holde deres BMW så original som overhovedet muligt. Så du må nok ud og lede derude hvor der er drenge og ikke mænd med sjove biler.

Mit svar er skrevet med et om munden men så sandelig dybfølt, læs i de indlæg som brugere har skrevet, se så i hvilken liga de ligger i, Der er ikke i noget som helst indlæg med drøftelse af Kina skrammel til vores BMW er.

Der findes forummer andre steder hvor man sætter en ære i at klistere sin stakkels bil til med en masse skrammel og det er nok der man skal stille den slags spørgsmål. For at få nogle brugbare svar.

Jeg sidder her og svarer dig kl.6 om morgen, for så vigtigt og helligt er dette forum for mig, og det gør jeg ikke på forummer hvor der for mig bliver stillet spørgsmål eller svar som ligger så fjernt fra den tilgang som jeg mener min BMW skal behandles på,

Men jeg håber du finder det du søger
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3489

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa ST m.fl.

Må tilstå jeg ligger i "kølvandet" på Kenn mht. denne ændring af positionslyset , derforuden vil det nok bringe dig i klammeri med "Sven betjent" i en evt. færdselskontrol , dette da loven jo ikke tillader amber/orange fremad-vendt positionslys.

Men selvfølgelig hver mand sin "lyst" , nok heller ikke alle der er vilde med mine ændringer på min E60

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år siden af BenAnd.

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3490

• plpoulsen
Nu behøver det jo ikke være kina skrammel, bare fordi man vælger at montere uoriginale dioder i sin BMW

Synes det er lidt synd at "nedgøre" Semir's spørgsmål, han stiller det jo netop for at få nogle fornuftige/konstruktive svar, i et forum, hvor der da er flere brugere, som vælger uoriginale LED løsninger, bla for at få speedometer med "M5 udseende" ikke Kenn Og vi har da alle rost BenAnd for hans kreativitet med ændring af lyset i de forskellige knapper/paneler og instrumentering, samt de smarte projektions logoer der lyser ned på gulvmåtterne. (alt sammen noget jeg synes er rigtig fedt og som er med til at sætte et individuelt og personlig præg på sin BMW)

Heldigvis er smag forskelligt og jeg synes det er super at vi alle kan lave vores BMW individuel, istedet for de skal ligne hinanden

MEN Semir, som BenAnd også sige, så er det kun lovligt at have hvidt positionslys på din BMW, så hvis du skal lave det, bør du få lavet en diodepære med mulighed for farveskift elektronisk, så du under kørsel har hvide ringe, men så med mulighed for at "blære" dig med de amber/orange farver på parkeringspladsen foran den lokale grill eller lign

Mvh Per

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3491

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per

Nu kan vi sagnes starte en større diskussion, men det behøves faktisk ikke. Jeg har aldrig set en fabriksleveret BMW med amber farve i Angel Eyes ringene, men jeg har set et M5 speedometer med hvidt lys i ringene.

Når og hvis folk laver noget uoriginalt på deres BMW viser de hvad de har lavet og så kan man synes om det eller ej. Men at begynde og drøfte hvor og hvad man kan få af alle mulige fantastiske Kina skrammel til sin BMW er ikke den vej vi skal med dette forum..

Med det mener jeg at det er helt fint at vi er uenige, men jeg synes nu at dette lille forum her er for godt til at begynde at ligne alle andre forummer i den henseende.

Så lad os være enige om at vi er uenige, og du har jo givet et svar på spørgsmålet
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: LED Angel Eyes i amber farve 12 år siden #3492

• ST
Tror i har alle misforstået mig. Det jeg søger er ikke de der hvide eller blå ringe eller billig Kina fiks. Jeg søger simpelthen den originale gullige farve som jeg mener BMW kalder for amber diamant, men måske er jeg helt galt på den. Jeg vil simpelthen have samme farve som orginal bare stærkere, for jeg synes den fremhæver xenon lygten flot. Jeg håber der findes en kvalitets og stærkere alternativ end bmws originale. Håber det er forståeligt.

Derudover er jeg enig med dig Kenn mht. originalitet så meget at jeg har valgt at skrive indlægget med det samme jeg så det kl. 00.30 . Alle mine BMWer har og er totalt orginale mht udseende. Det eneste jeg nogensinde har købt uorginalt var mine gamle e39 facelift lygter, den fejl begås en gang og aldrig mere
Sidste redigering: 12 år siden af .
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder