Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

LED belysning indvendig
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: LED belysning indvendig

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1956

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

ingen årsag , det finder vi ud af

Holtzmann :

Nej der er ingen pære overvågning på kabinelyset , det er kun som jeg også skriver det , kun på nr. plade lygterne der er det

Kenn :

Ja den med alderen , den kommenetere vi så ikke på , en grund ( ihvertfald min ) til at udskifte dem kunne jo også være at LED-pære forbrugere betydeligt mindre strøm end alm. pære , så når bilen feks. holder med dørene åben ( uden at være startet ) vil afladningen af batteriet være minimalt i forhold til med de alm. pære , ca. 3.5 Amph i forhold til LED's 0.5-1.0Amph , du ved jeg kan jo godt lide en ren bil indv. så lidt støvsugning skal der jo til indimellem

Mvh.
BenAnd

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1957

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her har jeg fundet et par billeder af en BMW monteret med LED belysning i kabinen.

BMW_LED_INDVENDIG.jpg.jpg

Her ser det ud som om bleen er tæt ved nummer én,(Sædet) men det løber ned på gulvet.

BMW_LED_INDVENDIGT_BL.jpg

Skulle man komme til at kede sig, ville det være smart at have flere forskellige farvede LED. Og med dem her, kunne man køre med en ikke helt lukket dør. Imens man for nedrullede vinduer råber wiii wiiii wiiii.

Så har man også noget at Chillie om, når man er hos den lokale bil pusher efter en ny rævehale til antennen

Spøj til side, hvor er det fantastisk vi ikke er ens men kunne ikke lade være.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1958

hej
hvis man har lysknappen til at stå på 0 så er lyset i ringende helt hvide hvis man har den til at stå på auto dvs til venstre eller til højre så er ringende gulig og så er der også det orange lys i siden for oven.
Vh. Henrik dete var en komentar til ringende i forlygterne på lci .
Bilderne med led lyset i denne kabine ser kanon ud efter min smag jeg ved ikke om jeg bare stadig er lidt ungdomlig !! HI Hi
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af henrikstaxa46.

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1959

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

Det kommer an på om det er så mørkt udenfor at lysmåleren,(RLS) tænder for nærlyset. For har man en BMW LCI eller de lygter som stammer derfra med det kraftige lys ringene, er de godkendt til at køre med ringene alene som kørelys om dagen.

Det er derfor instrumentbelysningen i kombiinstrumentet tænder når man kører under en bro. For så tænder nærlyset. Kikker du på knappen kan du se at der er en ring med et A for automatisk lyskontrol.

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1960

hej Kenn
jeg har det med at den selv skifter til lang lys og ned hvis min knap står til venstre så lyser den grøn hvis jeg aktivere lang lys så står der a i instrumentbrættet.
Vh. Henrik

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #1961

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er rigtigt. men kikker du på knappen til lyser, står der et lille A i en cirkel. Det A du får i dit kombiinstrument er fordi du aktivere FLA (Fjernlys assistent)

Ser frem til at se hvordan de originale BMW LED ser ud monteret i en bil. Dem jeg har vist i mit knapt så seriøst indlæg, er nogle Kina pærer.
Tid til at oprette siden: 0.51 sekunder