Hej
Måske er det mig der er ved at blive gammel og grå. (svar ikke nødvendigt her)

men jeg synes at de LED pærer ødelægger harmonien i bilen. På værkstedet har jeg fået monteret næsten det samme lys som på en operationsstue på et hospital. Og de nævnte LED pærer lyser fuldstændigt som dette, og der virker det super smart og værdifuldt, når man skal se alle detaljer.
Men inde i bilen ser det bare for meget ud og ligner noget Kina gejl. Men det kan måske skyldes at jeg ikke har set en BMW med de originale monteret i.
Ser frem til at du lægger billeder op af før og efter monteringen af de originale BMW LED pærer.
Jeg har LED pærer monteret over min bagerste nummerplade og der synes jeg det ser smart ud. Og jeg har lavet et forsøg med at skifte de pærer til mine ringe i mine LCI forlygter fra de gule til de helt hvide LED. Og de kom hurtig ud igen.
Nu har jeg ikke så mange daglige kilometer, men kører jeg en tur til vores sommerhus og lægger mig i yderste spor på motorvejen, og der ligger en bil foran mig, så går der ikke mange sekunder før den flytter sig, når jeg har mine lidt onde flammende gule ringe som kørelys. Da jeg havde skiftet til de LED pærer var det bare en i mængden og der flyttede man sig ikke..
Måske overtro eller indbildning, men så længe man flytter sig så jeg kan køre 115 km. Så er jeg glad og beholder mine (flotte) gamle grimme umoderne gule pærer.