Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

LED belysning indvendig
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: LED belysning indvendig

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #2009

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som altid er der forskellige meninger om, hvad man synes der ser smart ud i ens BMW og her kan du se de nymodens originale BMW LED pærer.

Lad det være sagt med det samme at der ikke kommer LED pærer i min BMW for det er for moderne til mig.

Men stor respekt til jer som synes det er smart. Og så er det jo super vi ikke alle har det samme i bilen. For det ville da være LEDt

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.1Medium.JPG

Her ser du det smukke bløde standard lys som sidder monteret i bilen fra BMW fabrikken af. Og læg mærke til den smukke og bløde farve nuance som lyset bringer.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.2Medium.JPG

Her er vi tæt på pæren. Og så er det svært at se hvad der hvad. Men dette er stadigvæk den normale standard pære.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.3Medium.JPG

Her kan man så se pæren lidt længere fra, og jeg synes det er harmonisk.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.4Medium.JPG

Her er der så skiftet til LED pære og det virker meget klinisk.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.5Medium.JPG

Der er i hvert fald kommet lys over måtte.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.6Medium.JPG

Normal pære under døren før den skiftes til LED lys.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.7Medium.JPG

Loftpære over dør inden skift til LED.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.8Medium.JPG

Jeg synes personligt det er en hyggelig varm farve, bilens interiør lys leveres med standard.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.9Medium.JPG

Her er der så skiftet til LED pære.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.10Medium.JPG

Billede taget så man kan se det kliniske lys, der nu er kommet i bilens kabine.

BMW_LED_LYS_KONTRA_STANDARD.11Medium.JPG

Her ses det originale BMW LED pæresæt som er blevet monteret i bilen nu.
For os der er tilmeldte bruger herinde og som har set dette BMW program

www.mobilteknik.dk/forum/10-bmw-teknik-h...25-bmw-debat-program hvor man blandt andet ser hvor meget man gør ud af hver enkelt lille detalje på BMW fabrikken, ja så må denne løsning være lavet på en helligdag. Ifølge min smag eller mangel på samme.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #2010

hej kenn
det ser kanon ud.
kan vi lave det på min når jeg kommer som aftalt
Vh. henrik

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #2013

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er det min bil der har stået (møgbeskidt) model til Kenns billeder, så det kan vel ikke overraske at jeg er godt tilfreds med resultatet. Synes det har en flot effekt, og nu passer farven på kabinelyset til såvel xenon som de LED'er der sidder i de udvendige dørgreb (en del af lyspakken) og til nummerplade belysningen bagpå.

Til en E91'er som min med lyspakken er det store sæt ikke helt nok. Det består af 6 LED'er til loftslamper og 4 til fodbrønde og til under dørene. Der skal bruges 7 i alt af førstnævnte. Tre foran til kabinelys og kortlamper og 4 til bagsædets lamper, 2 til kabinelys og 2 til kortlamper. Da min bil er på papegøjeplader, har jeg ikke så meget brug for kortlamperne på bagsædet så disse er ikke skiftet, og 5 stk er heldigvis "nok". Men til fuld udskiftning kræves der altså 7....

Et lille minus er at der i stolperne ved bagklappen sidder et par indvendige lamper der tænder når denne er åben. Det er et andet format end dem der følger med i sættet, og umiddelbart tilbyder BMW ikke en LED erstatning til dem, så her må jeg leve med en farveforskel eller finde et uoriginalt alternativ...
i3 REx 2014

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #2016

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Roos

Tak for en hyggelig eftermiddag i går på værkstedet. Jeg hører hvad du siger, og ser hvad du skriver. Og mere er der så ikke at sige eller skrive til den sag.

Men top tjekket BMW du har, og det den har galt kan man hurtigt ændre igen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 9 måneder siden #2017

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
I lige måde Kenn, det er jo med en vis andægtighed at man træder ind i troldmandens værksted Jeg har allerede glædet mig over de kodninger du fik lavet på min bil!

Jeg er sikker på at du nok skal finde plads til lidt lækker interiør belysning i din E61'er når du har monteret det i nok biler og har vænnet dig til hvor godt det ser ud
i3 REx 2014

Sv: LED belysning indvendig 12 år, 1 måned siden #3406

• Mesut
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej derude. Nu er jeg også en af dem der synes om indvendig led lys

Men hvordan får jeg fat i sådan en bmw lys pakke ??

Tak
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder