Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E90 US-kørelys... LØST!
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: BMW E90 US-kørelys... LØST!

Sv: BMW E90 Kodning- og lysspørgsmål 13 år, 2 måneder siden #1320

• plpoulsen
Som også tidligere nævnt kræver det jeg har en udlæsning af din styreenhed for at kunne sende en fil Kenn kan bruge. Men det må du jo aftale med Kenn om han evt skal udlæse din bil og sende filen til mig så jeg kan lave ændringerne i den.

Mvh Per

Sv: BMW E90 Kodning- og lysspørgsmål 13 år, 2 måneder siden #1321

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Ah, ok. Det tror jeg godt at jeg kan overtale den gode Kenn til

Jeg skriver til dig når jeg har fået udlæsningen. Så kan det jo være at der falder en lille præmie din vej

Kan du evt mail til min mail adresse, så kører vi korrespondancen den vej?

Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af phrede.

Sv: BMW E90 US-kørelys... LØST! 13 år, 2 måneder siden #1331

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Respekt for at du kom i kontakt med modulet men jeg er helt på linje med Per om at det er en synd at montere et uoriginalt modul i din flotte BMW. Mere fordi at man ikke har nogen mulighed for at se eventuelle fejl.

Men selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe dig med kodning, men lad os få at vide hvilke koder vi skal bruge for at få det til at lykkes med dit originale BMW lysmodul.

Du er velkommen til at lægge en montage vejledning under denne kategori nedenfor

www.mobilteknik.dk/forum/27-gor-det-selv-bmw-e60-e61-e90-e91 da det ikke er alle der er enige om at man kun bør montere originalt i sin BMW.

Det er i hvert fald ikke en løsning vi kommer til at montere på værkstedet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.91 sekunder