Hej igen Jesper,
Jeg har lige sendt en forhandler en mail. Så må vi se. Den er også ret smart og parrot kan hen af det samme. Ved ikke med iDrive hjulet. Den er også noget pænere og fed som plugn'n'play. Det bare alle de dårlige erfaringer folk fra andre fora har med dem at jeg er tilbageholdende.
Der er nogle små problemer med den og design flaws. Fx virker rattet ikke inde i Android. Dvs i spotify kan jeg ikke skifte. Den er opbygget sådan at den har et interface for musik, tlf osv. Indtil du når navi. Den åbner så Android. Og derfra er der intet der virker i rattet. Og i android land ligger min store fokus. Customize min egen brugerflade osv.
Så er der byggekvaliteten og mange melder om svagt radio signal samt dårlig BT kvalitet.
Men får selvfølgelig hvad man betaler for, men 5-6 tusinde for et aftermarket burde kunne gøre det som hos de andre.
På parrots er du hele tiden i Android systemet. Alt virker med rat samt det er solidt nok at det jeg har prøvet.
Hvad har du da i støbeskeen? Fortæl fortæl

For er da også til original, men pengepungen rækker pt kun til 20-30k for alt på hele bil projektet.