Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bud på 2 Din løsning med Android?
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Bud på 2 Din løsning med Android?

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3721

• hely
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det må være strategien til næste gang. Jeg er vant til VAG og researched lidt da jeg nøje overvejede at få en basis model til god pris med lav km, perfekt kombi af farver vs alm med mere udstyr og aut.

Jeg så jo det kunne lade sig gøre - bla herinde fra - men fandt da ud af det er lidt mere avanceret end VAG

Som jeg læste en anden tråd - ælber og bananer!

Min tanke lige nu er dog stadig at forfølge muligheden for at smide HU i bagagerum og koble det nye HU/tablet direkte i AUX. Jeg smider en update hvis jeg kommer frem til noget fra andre fora.

Og ellers har i ideer eller blot forslag til en original montering hvor jeg bare kører med alm parrot, dvs lader den originale sidde. Så skriv.

På forhånd tak.

mvh Henry
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af hely.

Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3722

• JesperJ
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Nej jeg kender kiNiki kke noget som har det monteret og ville helt sikkert finde en, som har det monteret, så man selv kan prøve det af. Måske har den sælger en testbil, hvor man kan prøve det.

Jeg synes det er rimeligt smart fordi man stadig kan bruge iDrive hjulet og knapperne på rattet. Ved ikke om Parrot kan det samme, men det ser også smart ud.

Og nej min bil har heller ikke den store pakke men jeg arbejder på det:-)

Mvh
Jesper

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af BenAnd.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3723

• hely
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej igen Jesper,

Jeg har lige sendt en forhandler en mail. Så må vi se. Den er også ret smart og parrot kan hen af det samme. Ved ikke med iDrive hjulet. Den er også noget pænere og fed som plugn'n'play. Det bare alle de dårlige erfaringer folk fra andre fora har med dem at jeg er tilbageholdende.

Der er nogle små problemer med den og design flaws. Fx virker rattet ikke inde i Android. Dvs i spotify kan jeg ikke skifte. Den er opbygget sådan at den har et interface for musik, tlf osv. Indtil du når navi. Den åbner så Android. Og derfra er der intet der virker i rattet. Og i android land ligger min store fokus. Customize min egen brugerflade osv.

Så er der byggekvaliteten og mange melder om svagt radio signal samt dårlig BT kvalitet.

Men får selvfølgelig hvad man betaler for, men 5-6 tusinde for et aftermarket burde kunne gøre det som hos de andre.

På parrots er du hele tiden i Android systemet. Alt virker med rat samt det er solidt nok at det jeg har prøvet.

Hvad har du da i støbeskeen? Fortæl fortæl For er da også til original, men pengepungen rækker pt kun til 20-30k for alt på hele bil projektet.
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3724

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu er det super hyggeligt at læse jeres forskellige holdninger til de løsninger i ønsker i jeres biler. Men inden i begynder at smide alle mulige forhandler navne herinde bedes i læse reglerne for brug at dette forum.

Jeg har nu rettet det forhandler navn til en forhandler, og jeg beder jer respektere de forumregler der er gældende.

www.mobilteknik.dk/forum/regler
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3734

• hely
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Helt forståeligt. Skelnede det blot lidt ved links og direkte reklame, men det respekterer jeg selvfølgelig.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3735

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Hely

Ingen skade sket Men det er super vigtigt at vi holder dette forum seriøst, og da der ikke er nogen der kender de uoriginale produkter som drøftes her, er det en god rettesnor.

Men det er som tidligere skrevet spændende at følge, hvad i ender op med at montere i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder