Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bud på 2 Din løsning med Android?
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Bud på 2 Din løsning med Android?

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 11 måneder siden #3753

• hely
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for velkomsten Jeg tror på det med de gode hænder. Nu må vi se hvad det ender med.

Noget er jeg dog på forkanten med - Jeg har jo iPhone 5s ! Men vil have Android i min bil pga apps og programmering. Ved dog ikke om det hjælper på det lokale spotify i bilen som jeg søger - måske?

Og den tur bliver nok i mine drømme for nu ...
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af hely.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Parrot? 11 år, 10 måneder siden #3783

• hely
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
En lille opdatering hvis der var andre der sad med en Android i maven. Må undvære den store Android for nu Det blev lige så dyr og stor omgang, uden garanti for at virke, som iDrive inkl forstærker. iDrive var ikke lige så dyrt som jeg regnede med når man regnede forstærkere, adaptorer, tid til tilpasning etc.

Så må "nøjes" med BMW's alm interface. Så foregår det via iPhone over bluetooth og den lille parrot android der kører spotify via AUX.

Kunne ellers være lækkert med egen programmeret interface og funktioner til hjemmet, kommunikation med andre enheder div.

Det her kunne ellers ikke være helt tosset:

Dog så jeg Audi var kommet med et forslag til deres Open Automotive Alliance. Det bliver måske i min næste bimle.

Jeg må kigge forbi mobilteknik/Kenn til en gang kodning når jeg har taget lidt ferie til at hive det ud.

Er jeg evt havnet i jeres SPAM mail?

Tak for jeres indlæg og svar.
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af hely.

Sv: Bud på 2 Din løsning med Android? 11 år, 10 måneder siden #3784

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Hely

Ser meget smart ud. Jeg var blevet lovet en mail fra en anden BMW E9x ejer som havde fundet på en smart løsning istedet for den store forkromet løsning.

Men det lod til at det mere var snak end handling der kom ud af det. Desværre..

Men jeg kan se at du har fundet på en løsning. Du er velkommen på værkstedet når du har tid til at kikke forbi

Ps. kommer der den lovede mail, sender jeg dig den som svar på din mail, så kan du kan se hvad han fandt på....
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder