kenn skrev:
Hej
Jeg vil meget gerne råde dig til at få lavet dit udstyr i bilen med originale BMW dele, for i min verden
er det så meget lækrere, end alt muligt man forsøger at tilpasse til bilen.
Det med at dette forum er en forretning er en sandhed med lidt modifikationer

Hvor mange forretninger tror du der sidder kl. 2230 og svarer på indlæg

BMW er en passion
Smid mig en mail en af dagene, så kan jeg undersøge om vi kan finde et instrumentbord med mulighed for at montere et originalt BMW navigationssystem... Så kan man bygge videre på bilen som økonomien tilladder det.
Den peger jo begge veje hvilket jeg også er glad for - men vi er helt klart enige om det er Passion. Men det gør jeg

Tak.
Kap skrev:
hey hely
blot et lille head up…ville altid som kenn skriver putte original Bmw dele i bilen, for som skrevet tror jeg du for langt mere glæde når du sætter dig ind i din bmw + når der er modtaget alt muligt uoriginal passer det sjælden, og når du en dag skal videre til en M5 eller andet

vil den næste sikkert sætte pris på det rigtige udstyr...
så spar lidt op og så må du en tur ned til kenn i hvidovre og se hva han har og byde på:-)
blot et syn på sagen.. pøj pøj med det
KAP
Tak for dine ord. Det vil jeg huske. Jeg skal måske have klargjort mit ønske så i ikke misforstår mig - jeg vil have en løsning med Android men resten BMW lyd osv. Så hvis i har et bedre forslag er i meget velkommen. Jeg fokuseret måske bare på meget på Parrot fordi det er der jeg har prøvet Android. Men det er også det jeg ofte ser monteret i erhvervsbilerne/firma bilen.
Jeg vil ikke have pillet ved den originale lyd. Derfor jeg snakker om AUX. Mig og beskrivelse på internet forum er måske ikke dens bedste kombi. Beklager.
Det med at spare op - jeg har retfærdiggjort ekstra udstyr for 20-30k. Gå det sidste styk til iDrive der dog ikke giver mig Android kan jeg ikke retfærdiggøre som eftermontering. Har et billede af min 40-50k for den løsning. Så vil jeg hellere købe en bil med alt det udstyr næste gang. Dog nu skal jeg passe på hvad jeg siger, da jeg hellere må høre hvad Kenn har at sige over en mail
Jeg er sikker på han kan finde noget godt til mig - også derfor jeg tilmeldte mig her

Jeg kørte ikke ned hos den lokale thansen / glasfiber, autosound gejler.
PS. Vi skal vel alle videre til M5 en dag