Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst)
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst)

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - Vinterdæk. 12 år siden #3442

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej plpoulsen,

Det var også mit gæt, jeg tænkte at det måske kunne være noget sporing, rattet står en smule skævt men det har det nu gjort længe og måske er bilen mere følsom med std hjul end med 19".. Long shot.. Men ser om Kenn måske har et hul i kalenderen i morgen og får udlæst fejlene.. Håber at det blot er en føler og ikke hele ABS enheden $$$$...

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - Vinterdæk. 12 år siden #3454

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Var en tur forbi Doctor Love og hans værksted i Hvidovre i formiddags, det viste sig at være en blanding af batterispænding og ratsensor, værkstedet der har haft bilen inde har tilsyneladende været en smule hårde ved venstre fordæk hvilket har resulteret i at bilen nu ikke sporer og derfor giver fejl på positionssensoren til rattet.

Et quickfix med testeren og et nyt batteri er bestilt. Men nu er der ikke flere lys i juletræet.

Tak til Kenn for at tage bilen ind lynbørge uden tidsbestilling.. Det er dog altid med en fornemmelse af at jeg har glemt noget hvergang jeg forlader værkstedet uden CIC, AHL Xenon og pibeholder på instrumentbordet..

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst) 12 år siden #3455

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Doctor Love

Det er altid en fornøjelse at kunne hjælpe, og er der noget værre end når der er noget der driller på bilen? Det skulle lige være problemer med konen.

Men der skal du have fat i Dr. Love

Vi ses jo snart igen, men super vi fik det løst...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst) 12 år siden #3456

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Der er stadig noget rat skævhed, og jeg har lidt målt på hjulene højre forhjul er helt i hampen. Skal jeg ikke få sporet gryden inden jeg kommer ud forbi?

Nogle bud på hvor de kan 4 hjuls udmåle så det duer første gang?

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst) 12 år siden #3458

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg ville nu få skiftet batteriet nu, da vi ved det er i en dårlig stand. måske er der en af de mekanikere der er herinde der kan hjælpe med en 4 hjuls udmåling?

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: DSC DBC samt Flat tire failure - (Problem løst) 12 år siden #3459

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Meget fint, det må du gerne. Jeg satser da på at jeg kan nå at få udmålt den i denne uge.. Så kan vi få nullet rattet osv.. Er lidt spændt på om batteriet tager nogle af de andre småfejl med sig?
Tid til at oprette siden: 0.57 sekunder