Hej Kenn
Først tak for det fyldestgørende svar(i din mail og her på jeres forum). Det er altid rart at få belyst sagen fra flere sider.
Jeg har fuld forståelse for, at du ikke kan bruge de lange/manglende svartider til noget i forhold til support over for jeres kunder.
Uden at vide det, tvivler jeg på at deres virksomhed er gearet til større leverancer til andre virksomheder, som har brug for øjebliklig support. Det er nok primært private gør-det-selv folk (som jeg nok også ender med at blive )som køber hos dem, og som kan "tåle" at vente lidt, hvis der opstår problemer. Jeg har som tidligere skrevet ikke oplevet samme problemer med svartid.
Vi kan godt blive enige om at prisen på deres hardware ligger i den noget pebrede ende, men det er vel (desværre for kunden) deres privilegie, når man ene-leverandør til et specifikt produkt eller ydelse.
Den endelige beslutning for hvilket system(emulator eller ej) jeg vælger, har jeg ikke tage definitivt, men jeg håber ikke jeg er afskåret for at bruge mobilteknik til andre løsninger og produkter i fremtiden.
Ha en go' weekend.
MVH Rune