Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af IDRIVE PROF
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Eftermontering af IDRIVE PROF

Sv: Eftermontering af IDRIVE PROF 13 år, 10 måneder siden #611

Hej Kenn

Først tak for det fyldestgørende svar(i din mail og her på jeres forum). Det er altid rart at få belyst sagen fra flere sider.

Jeg har fuld forståelse for, at du ikke kan bruge de lange/manglende svartider til noget i forhold til support over for jeres kunder.

Uden at vide det, tvivler jeg på at deres virksomhed er gearet til større leverancer til andre virksomheder, som har brug for øjebliklig support. Det er nok primært private gør-det-selv folk (som jeg nok også ender med at blive )som køber hos dem, og som kan "tåle" at vente lidt, hvis der opstår problemer. Jeg har som tidligere skrevet ikke oplevet samme problemer med svartid.

Vi kan godt blive enige om at prisen på deres hardware ligger i den noget pebrede ende, men det er vel (desværre for kunden) deres privilegie, når man ene-leverandør til et specifikt produkt eller ydelse.

Den endelige beslutning for hvilket system(emulator eller ej) jeg vælger, har jeg ikke tage definitivt, men jeg håber ikke jeg er afskåret for at bruge mobilteknik til andre løsninger og produkter i fremtiden.

Ha en go' weekend.

MVH Rune

Sv: Eftermontering af IDRIVE PROF 13 år, 10 måneder siden #612

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Rune

Du er hjertelig velkommen til at benytte mig til at få monteret udstyr i din BMW men desværre er jeg før stødt på at leverandøre ikke helt lever op til det man kan forvente når man har brugt så mange penge på BMW dele til et projekt.

Forskellen er så bare her at har jeg sagt ja til at føre et projekt ud i livet og har monteret det i en kundebil er det moralsk min opgave at det virker og der skal jeg ikke have en leverandør som ikke gider svare eller svarer mig som det passer ham..

Kunsten består i at sige nej til en dårlig forretning og dette her projekt med at have en leverandør der når han endelig svarer tror hans forretning er den eneste der kan, vil og må passer ikke ind til en type forretning som min..

Det er sikkert ganske fint til en som selv står hjemme i garagen og hygger sig med projektet. men der er heller ikke tilpasset lånebil, tid på værkstedet, osv..

Jeg ønsker dig held og lykke med projektet og håber selvfølgelig at det kommer til at virke som du forventer..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder