Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Assist/Online/Internet osv.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: BMW Assist/Online/Internet osv.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år, 2 måneder siden #1215

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn, og tak for svar.

Ja. Jeg kan godt se at de har lange udsigter. Men det er bare svært at forstå, at når bilen HAR kørt med BMW Asist, Online og Internet i Tyskland, så skulle være sådan et stort problem i DK.
Men jeg kan osse godt se, at med det som JCO dt kan løbe op i i omkostninger, kan det jo være ligegyldigt pt.
Men det er en spændende debat vi har, og den slutter jo vist med at jeg "lever" uden disse ting i bilen:-)
BMW E91 320D LCI 2008 / BMW Z3 2,0 1999

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år siden #1446

• Sim
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har det i min. Hentede selv BMW'en i Tyskland og fik 6 mån gratis Online/Assist med i købet. Lod det tyske simkort sidde i og oprettede herefter en konto for 250 EUR pr år med en tysk adresse.

Har anvendt det med succes i DK, Tyskland, Sverige, Frankrig, Østrig og Schweiz indtil videre

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år siden #1447

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jamen Sim... Det var jo lige det jeg havde brug for at vide

Fortæl fortæl..

Hvad med roaming osv osv?

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år siden #1449

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Dette var måske en mulighed men hvad har du udover Online/Assist har du BMW Connected og alle de andre muligheder som dette system byder på? Og har du undersøgt om de kan hjælpe dig med assistance i Danmark eller vil de have bilen til et Tysk værksted?

En af de ting som jeg synes er helt fantastisk ved dette system er overvågningen ved ulykker, egne som andres og så det at man blot skal trykke på SOS knappen så er der hjælp på vej.

For at dette skal kunne lade sig gøre er du nød til at have en Telematik Combox eller den ældre telefonboks i bilen hvor der kan monteres et Simkort i enheden.

Super med dit svar men det efterlader en del spørgsmål tilbage, for hvad får man for de små 1500 Danske kroner det koster at have om året?

Har du undersøgt det.

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år siden #1456

• Sim
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Alt virker. Systemet tror jo jeg er en tysker der er på ferie i Danmark BMW har roamingaftaler i det meste af EU. For de 250 EUR er data i alle lande inkluderet.

De danske BMW værksteder er ikke koblet op imod Online/Assist, så det duer ikke her. Dog virker alt andet. Sender adresser fra Google Maps på computeren til bilen, kan læse e-mails og trykke på knappen og får så en sød tysk dame i røret som kan bestille hoteller for en og så sende adressen til bilen. Brugte det på vej hjem fra Frankrig i sommer.

Man modtager også trafikinformation fra andre BMW'er med Online/Assist i Tyskland og ikke kun via TMC.

Der er også tracking af bilen hvis den bliver ståjlet, og de kan låse bilen op hvis man låser sig ude.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 13 år siden #1457

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej igen, Sim.
Det lyder godtnok spændende. Jeg har familie i Tyskland, og 250 er da billigt.
Hvor gammel er din vogn, og hvad r det for en.

Min er født med assistent og online med mere, så det lyder virkeligt spændende, det du skriver. Tak for det.
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder