Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Assist/Online/Internet osv.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: BMW Assist/Online/Internet osv.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2029

• MartinM
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nå så kom jeg forbi BMW idag, dog uden nyt desværre !

De mente af det var konto'en der var udløbet og at det var sket noglelunde på samme tidspunkt som de opdaterede navi'en dog uden at vide det.. For som han sagde hvis det var normalt ville jeg slet ikke have mulighed for at se funktion i mit display..

Derudover kom han også med en bemærkning om at jeg skulle være forsigtig med det da det kunne blive meget dyrt hvis den ringe til tyskland!

Dette kan jeg bare ikke helt forstå da jeg før selv om telefonen ikke var Connect med bilen stadig kunne bruge alle funktioner !

Men han anbefalede mig at kontakte dem hvor jeg havde købt den ang. User og password!

Mit spørgsmål er så bare hvis jeg nu køber denne funktion går den så stadig over denne ''GPS/tele'' funktion så jeg kan benytte funktion uden at betale en formue for data trafik?
Martin M

BMW 320D LCI, Stort set alt i udstyr
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2039

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Surt det ikke kunne lade sig gøre at det kom til at fungere igen. Uden at love noget er jeg ret sikker på at det burde kunne lade sig gør at aktivere dine mistede funktioner igen. Det kunne være sjovt at prøve og PSW. Kode disse funktioner som aktive i dit BMW CIC system.

Men som skrevet er den blot en formodning, men det kunne være sjovt at prøve og sætte den til systemet og forsøge dette. Nu har din BMW jo været på et fremmed værksted, så måske skal vi have opdateret din software, så vi er sikre på at den er med helt fremme.

Når man koder bilens parametre fungere det lige indtil bilen kommer på et system som , nulstiller alle parameter til standard.

Så det lyder i mine ører som om der er blevet ændret i dine parametre før, og de så er blevet nulstillet da bilen kom på det originale BMW’s værksteds tester.

PS. kan du ikke lægge dit link ind i dit svar indlæg igen, da det ikke virkede. derfor har jeg fjernet det. men det kunne være spændende at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 8 måneder siden #2080

• MartinM
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Ville være lækkert hvis det kunne komme til at fungere igen tror du det er noget du ville kunne Kenn hvis man kiggede forbi ?
Ved godt det nok ikke tager to minutter

Ved ikke om det er til så meget men meget intressent at vide hvad der er muligt i bilen..
Martin M

BMW 320D LCI, Stort set alt i udstyr
Tid til at oprette siden: 0.20 sekunder