Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Assist/Online/Internet osv.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: BMW Assist/Online/Internet osv.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #1873

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Sad lige og bladrede i reklame brocuren til den nye 3-serie stationcar, F31. Alt tyder på at BMW Assist med nødopkald osv kommer til Danmark i Juni 2013. Om det så betyder at det kommer til at virke i nuværende modeller er nok tvivlsomt.

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2014

• MartinM
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Alle,

Har læst lidt med på denne tråd og jeg har faktisk også godt kunne bruge disse funktioner i min bil da den var købt i tyskland. E91 320D LCI 16/10 - 2008

Men har lige fået opdateret mit navi kort til 2013 hos jan nygård hvilket har betydet at hele funktionen forsvandt har efterfølgende kontaktet dem og de vil prøve at få det frem igen så bliver spændende om det kan lade sig gøre har en tid hos dem Mandag!!
Martin M

BMW 320D LCI, Stort set alt i udstyr

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2015

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det bliver spændende at høre hvad de finder ud af hos Jan Nygaard. Har du i forbindelse med det nye CCC /CIC 2013 kort fået opdateret softwaren i bilen? for BMW online og Assist er en menu for sig selv. Alternativt kan du jo få nogle ældre kortdata lagt i systemet igen.

Men er det BMW CIC navigation du har i bilen, tyder det på at de har opdateret din software i CIC systemet. Og så er det desværre nok tvivlsomt om de kan aktivere de parametre igen.

Har du fået nogle kort (DVD) udleveret eller har bilen været på BMW’s tester og er opdateret med kortdata den vej?.

Grunden til jeg spørger er fordi jeg har hørt en anden BMW ejer tale om dette problem før.

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2018

• MartinM
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det er jeg faktisk lidt i tvivl om, bad dem om at opdatere navi'en men om de har opdaterede det hele ved jeg faktisk ikke....

Min er CIC modelen(den med HD skærm og harddisk)

Deres første kommentar var faktisk at jeg ikke kunne have den model i min bil men det ende med han trak i land... Havde det samme problem da jeg spurgte til min start/stop funktion det havde de heller aldrig set i min model før....

Har ikke fået udleveret nogle kort (DVD) så går ud fra den er opdateret på deres tester.

Hvad var konklusionen på hans sag ? Fik i funktionerne tilbage ?
Martin M

BMW 320D LCI, Stort set alt i udstyr

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2027

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det kom ikke så langt da han fik monteret en Combox i bilen i stedet for. Men de stalker der sidder i Danmark og skal vide om hvad og hvordan det sidder monteret i de forskellige BMW modeller er næsten undskyldt, for der er så meget individualisme i selv samme modeller, at det ofte kan være svært at vide hvad kunden i sin tid ønskede og bestilte med i bilen fra BMW fabrikken Tyskland.

Der er derfor at alle der arbejder med BMW til dagligt beder om at få de 7 sidste ciffere i stelnummeret for det er næsten umuligt blot at kunne slynge ud hvad bilen har af udstyr uden have tjekket det først. Men det er selvfølgelig kun udstyr fra BMW fabrikken man kan se der, ikke udstyr der er monteret hos BMW forhandleren.

Og så det vigtigste er jo nok at Danmark med det afgift niveau vi har på vores biler og ekstraudstyr er et uland. For det mindst udstyr koster 3 gange prisen, og det sætter jo sine klare begrænsninger i hvad man bestiller i sin nye BMW i Danmark.

Men lad os vide hvad det ender med, når du har været hos forhandleren. For det er da rigtigt ærgerligt at miste det på grund af en opdatering.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW Assist/Online/Internet osv. 12 år, 9 måneder siden #2028

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej MartimM.

...Og jeg venter osse med længsel efter dit svar.

Jeg har en vogn magen til din. (320D 10/2008), og leger osse med dette spændende emne.

Hilsen Per Nielsen
BMW E91 320D LCI 2008 / BMW Z3 2,0 1999
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder