Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW IDrive Controllere udvikling.
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW IDrive Controllere udvikling.

Sv: BMW IDrive Controllere udvikling. 12 år, 1 måned siden #3255

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Du svarer jo selv på spørgsmålet. Den controller du viser er en samlet enhed med menu knapper på, Det er en samlet enhed som kommer fra en BMW E8x serie og E9x serie. Den har også siddet i en 6er serie men aldrig i en 5 serie

kikker du på de billeder du har lagt ind, sidder IDrive controlleren under pladen omkring gearstangen på en 5 serie.

Fin billede serie du har lagt ind.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW IDrive Controllere udvikling. 12 år, 1 måned siden #3257

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Nå tror jeg vi snakker litt forbi hverandre. Det første bildet jeg la ut er den samme knotten som på bilde nr 2 i mitt siste innlegg. Disse ble levert til 5-, 6- og 7-serie (7 serie har en mattere finish), delenummer: 65826945148. Det er denne knotten du ikke har bilde av i ditt første innlegg som jeg påpekte. Om du ser på bilde nr 2 og nr 3 i mitt siste innlegg, ser du at disse er forskjellige.
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af BMW-ALPINA.

Sv: BMW IDrive Controllere udvikling. 12 år, 1 måned siden #3258

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Ahrg

Jeg troede du mente IDrive Controlleren. Men jeg har kun set den rene plastic knop og så den nyere type som ændrer sig sig, da det bliver en LCI model. Da bliver der lagt sort plastic på siden og i toppen.

Det kunne vi have fået mange flere indlæg ud af.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder