Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk

Sv: Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk 11 år siden #4835

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

Du er nød til at finde ud af hvad format de forskellige bilmærker bruger for at du kan lægge over i dem, ellers gem det til du kommer tilbage til BMW.

Jeg kunne forstille mig at du skal have lavet det om til MP.3 filer igen..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk 11 år siden #4836

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

I forlængelse af de sidste par indlæg, kan jeg bidrage med at du bare skal finde en konverter der kan konvertere de filer du henter ud af din CIC harddisk (Det skulle korrespondere som følger: br3: mp4, br4: mp3, br5: wma)

Jeg prøvede lige at google det lidt, og hvis du søger på ".br4 konverter" finder du hurtigt et par programmer der skulle kunne hjælpe...

God jagt

Roos
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk 11 år siden #4846

hej
nu har jeg prøvet flere ting men har ikke kunnet finde noget der dur.
er der nogen her der evt. kunne lave et link til en konverter til at lave de br5 filer om til mp3.
vh. henrik

Sv: Sådan lægger du musik ind på din BMW CIC harddisk 11 år siden #4848

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det burde ellers ikke være så besværligt

For det første er .br5 BMWs version af wma filer, så det er nok lettere at konvertere en .br5 fil til en wma fil, og så tage den derfra...

Men der findes programmer der kan hjælpe dig. Jeg har fundet frem til et der hedder "BRx Konverter". det er skrevet til både PC & Mac. Nu er links ikke populære her, så det bliver et gør det selv link...

Hvis du skriver matthiasrebbe'punktum'eu (og så lige erstatter 'punktum' med et . ) så kommer du til den side hvor programmet kan hentes...

Jeg har ikke haft behovet selv, så jeg skal ikke kunne sige om det virker, men jeg håber det kan hjælpe dig!

Roos
i3 REx 2014
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder