Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

cic til 5 serien
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: cic til 5 serien

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1968

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg vil meget gerne lave et tilbud til dig på at montere BMW CIC navigation i din fine BMW, men for at undgå misforståelser og få afstemt forventninger, dine som mine skal du smide mig en mail, eller give mig et kald.

Herinde finder man ikke priser på vores udstyr og monteringer, og det er fordi at prisen på originale BMW dele stiger i pris med tiden, og så fordi det er langt fra man kan trække en rød streg og så sige at det kræver det og det.

Havde tænkt på at lave en vejledende prisliste, men den ville kun være mere til forvirring end til gavn for er bilen ikke som da den blev leveret fra BMW Fabrikken, kan det blive dyrere eller billigere.

Lad mig give dig et eksempel.

Første gang jeg monterede et Head Up display i min egen BMW E61 gav jeg omkring 6 000 kr. eks. Moms for et nyt instrumentbord med kopholdere. Her for et par måneder siden skulle jeg lave samme Head up display løsning for 4 gang i en BMW kundes BMW E61 og så var det pludselig steget til små 13 000 kr. eks. Moms.

SÃ¥ derfor skal vi lave et tilbud til din BMW specefikt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.40 sekunder