Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

cic til 5 serien
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: cic til 5 serien

cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1908

Hej Kenn
Hvilke muligheder er der for at få mere end de 8,5 til 12,5 gb plads som du beskriver i din montering af cic i bilerne.
kan man evt monter en ekstern hardisk til via evt et af usb stikne ? eller kan cic så håndtere den.
Vh. henrik

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1911

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Problemet med at skifte hardisk direkte i CIC systemet er, at disken skal være 100 % identisk med den man tager ud. D.v.s. samme controller og software på styrechip, idet det underliggende styresystem i CIC'en ellers ikke har de rigtige drivere.

Der er gjort men det var et kæmpe arbejde at finde disken, hvis min hukommelse ikke er helt død, så endte de i Japan.

Set fra min stol, vil jeg sige det er nemmere og ikke mindst billigere at lægge musik og film på sin telefon eller Ipod og så bruge den som "streaming" unit.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af Holtzmann.

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1915

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det er nemlig rigtigt, det ville være væsentlig smartere at streame musikken eller lægge det på telefonen. En af de helt store fordele ved et komplet BMW CIC system er at man får mulighed for at streame musik eller afspille 1000vis af webradio stationer. Jeg har lagt nogle Cd’er ind på mit eget CIC system. Men det er med dem som med alt andet musik man bliver hurtig træt af at høre det samme og det samme igen og igen.

Jeg har så lagt omkring 25GB musik faktisk alle mine Cd’er herhjemmefra på min IPhone, og når det tager mig lytter jeg til dem. En af de ting som jeg kan blive vanvittig af at høre på er radioreklamer som kører i en uendelighed. Der er derfor fantastisk at der er så mange muligheder for lydkilder, og så er det det også smart at man kan afspille Dvd’er i fronten af CIC enheden for der kan også lægges meget musik på en DVD. Og når det skal være ekstra fint bliver det en koncert.

Bare vent til du får dit eget CIC system monteret i bilen, så ved du hvad jeg mener for så kommer du ikke til at mangle musikkilder. Måske en af de andre som har fået monteret BMW CIC navigation med Combox kan bekræfte dette.?

Så glæd dig.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1916

Hej
Jeg glæder mig også meget til at få det i.
Hvilke dvd'er tager dvd afspilleren er det - eller + skiver eller tager den begge formater.
Vh. Henrik
Ps. Fik en mail om at du har prøvet at ringe til mig ? Eller var det til en anden på tråden.
For jeg har ingen ubesvaret opkald

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1918

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg tror det er et levn fra de gode gamle dage omkring DVD + eller - for har aldrig undersøgt det. Jeg sætter bare en DVD i fronten og så spiller det.

Nu inden jeg ringer til dig skal jeg lige have modtaget de varer som jeg har bestilt til din montering. og da jeg har lavet en del BMW E61 efterhånden, ved jeg hvad det kræver. og der er mange smådele, så når det er kommet på lager laver vi en aftale om montering.

SÃ¥ skal nok ringe
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: cic til 5 serien 12 år, 9 måneder siden #1967

• schultzbffb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
hej kenn hvad ville sådan et cic system koste til min 535 du fik de 7 sidste nr igår til udstyrslisten,,samt hvad ville sådan et ipdone mondul koste
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af schultzbffb.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.55 sekunder