Hej
Det er nemlig rigtigt, det ville være væsentlig smartere at streame musikken eller lægge det på telefonen. En af de helt store fordele ved et komplet BMW CIC system er at man får mulighed for at streame musik eller afspille 1000vis af webradio stationer. Jeg har lagt nogle Cd’er ind på mit eget CIC system. Men det er med dem som med alt andet musik man bliver hurtig træt af at høre det samme og det samme igen og igen.
Jeg har så lagt omkring 25GB musik faktisk alle mine Cd’er herhjemmefra på min IPhone, og når det tager mig lytter jeg til dem. En af de ting som jeg kan blive vanvittig af at høre på er radioreklamer som kører i en uendelighed. Der er derfor fantastisk at der er så mange muligheder for lydkilder, og så er det det også smart at man kan afspille Dvd’er i fronten af CIC enheden for der kan også lægges meget musik på en DVD. Og når det skal være ekstra fint bliver det en koncert.
Bare vent til du får dit eget CIC system monteret i bilen, så ved du hvad jeg mener for så kommer du ikke til at mangle musikkilder. Måske en af de andre som har fået monteret BMW CIC navigation med Combox kan bekræfte dette.?
Så glæd dig.