Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord
(1 viser) (1) Gæst
Kommende opgaver på mobiltekniks værksted.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord

BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2766

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E60 / E61 Individual Læderinstrumentbord.

Nu har jeg faktisk lige siden jeg købte min BMW E61 gået med et ønske om at få monteret et komplet sort instrumentbord i fuldlæder i bilen. Jeg startede med at få monteret dørbeklædninger i fuld læder. (Som du kan se på dette link.)

Nu var der så en af mine leverandører der fik et instrumentbord i sort læder ind fra en trafikskadet BMW og så var det bare at overveje projektet og så slå til.

I forbindelse med udskiftningen af mit instrumentbord. Skal der lige afprøves nogle tiltag som vi har arbejdet en del på, så det bliver superspændene at se om de kan lykkes. Der kommer selvfølgelig meget mere om dette senere

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.1Medium.JPG

Bare det at åbne for transportkassen og fjerne indpakningen, giver den helt fantastiske duft af læder, bare det at røre ved det er en fornøjelse, da det er blødt som var det lavet af handskelæder.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.2Medium.JPG

Det er selvfølgelig meget vigtigt at det er uden skader, og som du kan se er det fejlfrit, og selv kopholderne er der læder på.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.3Medium.JPG

De syninger er de samme som sidder på dørbeklædningerne, og det ser ganske enkelt smart og lækkert ud.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.4Medium.JPG

Det er lige før at man kan føle, blot ved at kikke på billedet, hvor blødt og lækkert læderet på instrumentbordet er.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.5Medium.JPG

Det er fuldstændigt som nyt, og selvfølgelig er der nogle små mærker, nogen steder, med det er selvfølgelig heller ikke et helt nyt instrumentbord. Men det skal nok blive rigtig flot, når det er monteret i bilen.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.6Medium.JPG

Instrumentbordet er med HUD head up display, og det skal der selvfølgelig også være da det var noget at det første jeg fik monteret i min BMW. Kan ses på dette link.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.7Medium.JPG

Handskerummet er selvfølgelig også i læder, og jeg er personligt helt vild med de syninger der er på læderet.

BMW_E60_E61_LDERINSTRUMENTBORD.8Medium.JPG

Der er kun en lille torn i øjet, og det er at dette instrumentbord i fuldt læder, kommer fra en nyere BMW end min egen, og som følge deraf har den en start stop knap monteret. MEN måske det var en oplagt mulighed for på et tidspunkt at få monteret key less go eller Comfort Acces i bilen på et senere tidspunkt. Hvem ved.

Dette er helt klart et nørdet projekt, men jeg ser frem til at få det monteret i bilen. For så har jeg faktisk fuldt Individual læder i bilen.

Mon ikke der kommer nogle billeder undervejs, når det bliver monteret i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2767

• jakwes
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn.
Det ser rigtig fint ud og jeg er sikker på det vil gøre sig godt i din meget lækre bil
Og så er du nødt til at få Key Less Go i bilen det er da et must
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af jakwes.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2768

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Det ser lækkert ud - og vil helt sikkert bidrage til et endnu større når du triller afsted

Glæder mig til at se det i real life den 3. august!!!
E91 - 320d aut.

Sv: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2769

hej
du kunne jo sælge det til mig jeg har start knappen og så kunne du finde en der var uden til din egen hi hi
glæder mig til at se når du får det i din det er efter hånden også det eneste jeg mangler i min ud over head up og nat vision.
vh. Henrik

Sv: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2771

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Henrik.

Nu har jeg ventet i over et år på at der kom et fuldt læder instrumentbord igen, så desværre står jeg ikke lige for at skal sælge det. Men du må gerne prøve at sætte dig ind i bilen, når det er monteret, men du må ikke lukke døren. for så kommer du ikke ud igen, før jeg har lovet at det bliver monteret i din.

Det giver i den grad en helheds oplevelse i bilen, at der er monteret fuldt læder instrumentbord. og så slipper jeg for en spammer der bliver ved med at sige, at han har læder i sin missekat. (Jaguar) Man kan sige meget om Jaguar de har altid været helt fantastiske til at få deres læder til at ligne plastic,

Jeg må lige af med historien om dette med at noget læder, ligner plastic.

Jeg skulle lave en Rolls-Royce for en kunde og kører ned på et værksted, hvor de stort set ikke laver andet end Rolls-Royce og jeg kommer derned i min daværende Mercedes 300 og siger så til chefen i firmaet, at det er lækkert med læder for det har jeg selv i min Mercedes.

Hvorefter det kommer knast tørt fra ham. Ja man kan sige meget om Mercedes. Men de har altid været fantastiske til at få deres læder til at ligne og føles som plastic.

Så var det ligesom debatteret færdigt.

Super med jeres kommentarer
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E60 /E61 Individual Læderinstrumentbord 12 år, 4 måneder siden #2773

hej
det er underlig at de ikke har monteret instrumentbordet i læder når resten af min har individuel kabine.
Når der bliver råd vil jeg gerne have det i og samtidig få head up display og sports knappen.
Kommer tid kommer der vel over skud igen.
Konen vil dog først have en motorcykel det er vel ok nu har jeg fået det andet lavet og lige brugt mange penge på ny motor så det er ok.
vh. Henrik
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.58 sekunder