Det virkede som en rigtig smart ide, men dog var det besværligt da jeg ikke ville bore hul nogen steder i bilen, for at montere et stik til tilslutningen til opladeren.
Her kommer så version 2 på en BMW lader, der er nem at tilslutte og sikker, hvis man glemmer at tage stikket ud inden man kører, for det hopper selv ud og lukker tilslutningen igen.
Næste punkt der skulle tænkes over var og er, det med at man ikke skal ligge og rode rundt udenfor på jorden, i sine pæne bukser. For så gider man ikke bruge oplade løsningen.
Denne løsning bliver monteret på en kundebil nemlig en BMW E61 af dagene og den bliver også monteret på min egen BMW E61. når den er monteret kan du læse mere om denne vildt smarte løsning her. www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...r-hos-mobilteknik-as
På billedet kan man se at tilslutningen bliver monteret i den ene nyre på fronten, og afhængig af hvilken side 220 V stikket sidder monteret i hjemme i garagen, så monterer man det blot til den side (nyre) det passer bedst. Det er nu ikke det store problem, da lade løsningen kan leveres med en ledning på 10 meter. Nu skal man ikke ned og ligge og rode med et stik der sidder nede på bilen, og synes man det er grimt er det en løsning man kan montere om vinteren sammen med sine vinterfælge. Blot ved at skifte sine nyrer i fronten. Alt bliver leveret og monteret med stik.
Så skulle der ikke være problemer med at holde strøm på sin BMW uanset om man har motorvarmer eller ej. Super nemt og behageligt