Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning
(1 viser) (1) Gæst
Sidder du med et problem på din bil? Er der måske andre der har været ud for det samme. Har vi haft en på værkstedet som har samme fejlsymptomer som din bil? Så kik løbende med, for herinde finder du måske løsningen på dine problemer. eller får vished for at det er set før.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning

BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning 10 år, 9 måneder siden #5105

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW M6 Cabriolet

Vi har netop haft denne BMW M6 cabriolet på værkstedet. Den skulle have lavet en diagnose samt en fejludlæsning. Derefter skulle den have lavet nogle kodninger på spejle og Kombiinstrument.

BMW_M6.1Large.JPG

Denne BMW M6 er fra den gang man brugte tid på at få bilens udstødning til at lyde som en bjørn i brunst. Den lyder ganske enkelt helt vild.

BMW_M6.2Large.JPG

Det er nu også en smuk BMW M6 set fra siden af, Se lige de fælge der er sat på bilen og ikke mindst bremserne.

En ældre BMW model men det holder stadigvæk.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning 10 år, 9 måneder siden #5106

• jakobv84
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • '09 525xi
Min drømmebil. Jeg var milimeter fra at købe en for snart 4 år siden. En 2008'er med V10 motoren. Fantastisk bil ganske enkelt. Jeg er stadigt overbevist om jeg når at eje en inden jeg fylder 40!

Sv: BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning 10 år, 9 måneder siden #5107

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Ja , tror egentlig heller ikke det at købe den er den største udfordring , MEN at holde den kørende , ja se , det kræver en pengepung lidt ud over en alm. arbejder indkomst

Havde for et par år tilbage en M5 ( E60 ) i "pleje" , kørte helt fantastisk og var en rigtig skæg oplevelse , ikke mindst når jeg tog den på arbejde , så blegnede de andre biler på parkeringspladsen en "anelse"

Dog må jeg sige , at eje en til hverdag , nej , det er den simpelthen for ekstrem til ( i hvert fald til mig ) samt den kan jo knapt bevæge sig fra den ene tank station til den næste uden at man har en reservedunk med til en "mellemfyldning"

Kørte ca. 136 km i den og det kostede over 500,-kr i benzin ( og det var altså ikke ræs det hele ) , så nok ikke den ideelle pendlerbil , i disse "hamsterbil" tider

Mvh.
E60Vest
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af BenAnd.

Sv: BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning 10 år, 9 måneder siden #5108

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er på alle måder en ekstrem bil. Men i et land som herhjemme der i den grad hader alt der er stort motormæssigt og til den pris man kommer til at betale for at køre i den, er mit kørselsbehov heller ikke til en BMW M6.

Der hvor jeg ser det størtse problem er at man ikke kan gøre andet end at tanke hele tiden, og en ting er at det koster en anden er at man skal ind på tankstationen ugenligt og køre man meget er det flere gange ugenligt.

Jeg havde en kunde på værkstedet som idag kører i en BMW X6 som før sin BMW X6 kørte i en BMW M5 han fortalte at han kunne køre 2 Km pr liter og når konen kørte i den gik den 4. Men man havde ikke rigtig nogle muligheder i en M5 for den ville bare frem..

Så ville han slet ikke nævne hvad alt der havde med bilen at gøre, for det var simpelthen bare vildt og voldsomt dyrt. alene forsikringen kostede det samme som 3 af hans andre firmabiler.

Men har man taget valget og skal ud og køre i sin BMW M model så kører man første klasse hele vejen. Ihvertfald til Benzinlampen lyser igen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW M6 Cabriolet Kodning samt fejlsøgning 10 år, 9 måneder siden #5120

• jakobv84
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • '09 525xi
Ja... og den sluger også bagdæk og alt muligt andet. Den er jo ikke et daily driver alternativ til de fleste BMW'er... den er et billigere daily driver alternativ til din Ferrari...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder